Коронавірус

   

Рубрики  

   

   

Пошук  

   

Рекомендуємо відвідати  

Бюджет участі

   

 
   

Увійти/Вийти  

   

Перелік питань для розгляду на засіданні виконавчого комітету

Соледарської міської ради  15.01.2021

 

 

ПРОЕКТ

УКРАЇНА

СОЛЕДАРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 РІШЕННЯ

 

14.01.2021 № ___   

м. Соледар

 

Про організацію та визначення видів громадських робіт на території Соледарської міської  територіальної громади у 2021 році

 

         Заслухавши інформацію начальника відділу житлово-комунального господарства, благоустрою, охорони навколишнього природного середовища та інфраструктури  Нарикова С.В. щодо організації та визначення видів громадських робіт на території Соледарської міської територіальної громади  у 2021 році, з метою додаткового стимулювання мотивації до праці, матеріальної підтримки безробітних та інших категорій осіб на території громади, задоволення суспільних потреб населення на території Соледарської міської територіальної громади, відповідно до плану роботи виконавчих органів Соледарської міської ради на 1 квартал 2021 року, затвердженого  рішенням  виконкому  від 05.11.2020 року № 215, статей 17,18,20,24,31 Закону України від 05 липня 2012 року №5067-VI«Про зайнятість населення» із внесеними до нього змінами, Порядку організації громадських та інших робіт тимчасового характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2013 року №175 із внесеними до нього змінами, керуючись статтями  34, 52, 59 Закону України від 21 травня 1997 року №280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» із внесеними до нього змінами, виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Інформацію начальника відділу житлово-комунального господарства, благоустрою, охорони навколишнього природного середовища та інфраструктури Нарикова С. В. про організацію та визначення видів громадських робіт на території Соледарської міської територіальної громади у 2021 році взяти до відома.

 

2. Визначити:

 

1) види громадських робіт, які можуть бути організовані у 2021 році на території Соледарської міської територіальної громади та матимуть суспільно корисну спрямованість, задовольнятимуть потреби Соледарської міської територіальної громади  і сприятимуть її соціальному розвитку згідно з додатком  1;

 

2) перелік роботодавців, за участю яких у 2021 році планується організація  громадських робіт на території Соледарської міської  територіальної громади згідно з  додатком  2.

 

3. Відділу житлово-комунального господарства, благоустрою, охорони навколишнього природного середовища та інфраструктури (Нариков) спільно з Бахмутським міським центром зайнятості (Лещенко) провести роботу щодо укладання договорів про організацію та проведення оплачуваних громадських робіт з підприємствами, установами, організаціями комунальної форми власності Соледарської міської територіальної громади   згідно з цим рішенням.

 

4. Фінансовому управлінню (Глущенко) спільно з Бахмутським міським центром зайнятості (Лещенко) у межах наявного фінансового ресурсу здійснювати фінансування організації громадських робіт у 2021 році у роботодавців за рахунок коштів  бюджету Соледарської міської  територіальної громади і Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття згідно з цим рішенням.

 

         5. Визнати таким, що втратило чинність, рішення виконавчого комітету Соледарської міської ради від 09.01.2020 року № 1 «Про   організацію  та визначення видів громадських робіт на території Соледарської міської об’єднаної  територіальної громади  у 2020 році».

 

6. Організаційне виконання рішення покласти на відділ житлово-комунального господарства, благоустрою, охорони навколишнього природного середовища та інфраструктури (Нариков), фінансове управління (Глущенко).

 

7. Контроль за  виконанням цьогорішення покласти на заступника міського голови з питань житлово-комунального господарства.

 

 

Міський голова                                                                                 Є. Ю. Пластун

 

 

Додаток 1

 

Рішення виконкому

міської ради

 

14.01.2021 № ___

 

Види громадських робіт, які можуть бути  організовані  у 2021 році на території Соледарської міської територіальної громади та матимуть суспільно корисну спрямованість, задовольнятимуть потреби  Соледарської міської територіальної громади   і сприятимуть її соціальному розвитку

 

1.       Благоустрій, озеленення, впорядкування та утримання в належному стані територій населених пунктів, об’єктів соціальної сфери (навчальних закладів, дитячих дошкільних закладів, спортивних закладів, закладів культури і охорони здоров’я, дитячих оздоровчих таборів), зон відпочинку і туризму, парків, скверів, дитячих майданчиків, цвинтарів, зупинок міського транспорту, придорожніх смуг.

2.       Відбудова зруйнованої інфраструктури.

3.       Виконання підсобних робіт, пов’язаних з вирішенням екологічних проблем, та з захистом навколишнього середовища, у тому числі знищення амброзії.

4.       Вирубка і санітарна чистка лісу.

5.       Догляд за дорогами і пришляховими територіями, в тому числі вирубка чагарників вздовж доріг.

6.       Догляд та надання допомоги особам похилого віку та особам з інвалідністю, в т.ч. супровід осіб з інвалідністю що мають вади зору, дітям-сиротам, демобілізованим учасникам АТО/ООС та сім’ям загиблих учасників АТО/ООС,  у тому числі що здійснюється благодійними фондами та громадськими організаціями, а також догляд за хворими у закладах охорони здоров’я.

7.       Допоміжні роботи при розподіленні гуманітарної допомоги, що здійснюється благодійними фондами та громадськими організаціями.

8.       Допоміжні роботи в музеях та з відновлення бібліотечного фонду в бібліотеках. Роботи з документацією в архівах, військових комісаріатах під час призовної компанії, комунальних підприємствах, тощо.

9.       Інформування населення стосовно порядку отримання житлових субсидій.

10.  Інформування населення щодо недопущення порушень громадського порядку.

11.  Підсобні роботи в позашкільних закладах.

12.  Підсобні роботи в таборах й будинках відпочинку.

13.  Підсобні роботи, пов’язані з будівництвом або ремонтом об’єктів соціальної сфери (навчальних закладів, дитячих дошкільних закладів, спортивних закладів, закладів культури і охорони здоров’я, дитячих оздоровчих таборів).

14.  Підсобні роботи, пов’язані з будівництвом та ремонтом шляхів.

15.  Підсобні роботи, пов’язані  з ремонтом та благоустроєм приватних житлових будинків одиноких осіб, ветеранів війни, осіб з інвалідністю, сімей загиблих учасників АТО/ООС, що проводяться за рішенням органів місцевого самоврядування.

16.  Праця, пов’язана  з організацією підготовки і проведення виборів. 

17.  Проведення профілактичних заходів з метою запобігання епідемій.

18.  Робота по обслуговуванню пунктів обігріву для громадян, які не мають постійного місця проживання.

19.  Роботи, пов’язані  з відновленням та благоустроєм природних джерел та водоймищ, русел річок.

20.  Упорядження меморіалів, пам’ятників, братських могил та інших місць поховання загиблих захисників Вітчизни. 

21.  Упорядження інших місць меморіального поховання, пам’ятників та пам’ятних місць, які мають офіційний статус, або зареєстровані на території Соледарської міської  територіальної громади .

22.  Упорядження територій Соледарської міської територіальної громади  з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, стихійного лиха, визнаних такими у встановленому порядку, складних погодних умов, що не пов’язані  з ризиком для життя.

        

 

Начальник відділу житлово-комунального

господарства, благоустрою, охорони

навколишнього природного середовища

та інфраструктури                                                                С. В. Нариков

 

Керуючий справами виконавчого

комітету                                                                                      Г. С. Галактіонова                   

 

Додаток 2 

 

Рішення виконкому                                               міської ради

                                                                                    14.01.2021  № ___

 

 

Перелік роботодавців,

за участю яких у 2021 році планується організація громадських робіт на території Соледарської міської територіальної громади

 

1. Соледарське комунальне підприємство «Комунальник»;

2. Соледарське комунальне виробниче ремонтно-житлове підприємство    «Ремонтник»;

3. КП «Яковлівське» с. Яковлівка

 

 

Начальник відділу житлово-комунального

господарства, благоустрою, охорони

навколишнього природного середовища

та інфраструктури                                                                С. В. Нариков

 

Керуючий справами виконавчого

комітету                                                                                      Г. С. Галактіонова

 

 

Інформація

щодо організації та визначення видів громадських робіт на території Соледарської міської територіальної громади  у 2021 році

 

З метою додаткового стимулювання мотивації до праці, матеріальної підтримки безробітних та інших категорій осіб на території Соледарської міської територіальної громади та задоволення суспільних потреб  Соледарської міської  територіальної громади, відповідно до статті 31 Закону України від 05 липня 2012 року №5067-VI«Про зайнятість населення» із внесеними до нього змінами, Порядку організації громадських та інших робіт тимчасового характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2013 року №175 пропонується визначити:

1) види громадських робіт, які можуть бути організовані у 2021 році на території Соледарської міської територіальної громади  і які мають суспільно корисну спрямованість та задовольнятимуть потреби Соледарської міської  територіальної громади і сприятимуть її соціальному розвитку згідно з переліком (додаток 1);

2) роботодавців, за участю яких у 2020 році планується організація  громадських робіт на території Соледарської міської  територіальної громади  згідно з переліком (додаток 2).

 

 

Начальник відділу житлово-комунального

господарства, благоустрою, охорони

навколишнього природного середовища

та інфраструктури                                                                       С. В. Нариков

 

 

ПРОЕКТ

УКРАЇНА

СОЛЕДАРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 РІШЕННЯ

 

 

 

14.01.2021  №

м. Соледар  

 

Про затвердження плану заходів

з правової     освіти      населення 

Соледарської    міської   терито –

ріальної  громади на 2021 рік

 

         Заслухавши інформацію начальника відділу з питань правового забезпечення діяльності виконавчих органів юридичного управління                 Нікітіної М.С., зметою правової освіти населення, виховання громадян у дусі поваги до закону і прав людини та навиконання Програми правової освіти населення України, затвердженої Указом Президента України від 18 жовтня 2001 року    № 992/2001, керуючись статтями 40, 52 Закону України від 21 травня 1997 року  № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» із внесеними до нього змінами та доповненнями, виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Затвердити план заходів з правової освіти населення Соледарської міської територіальної громади на 2021 рік (додається).

 

2. Відповідальним за виконання Плану заходів з правової освіти населення Соледарської міської територіальної громади на 2021 рік забезпечити його виконання.

 

3. Організаційне виконання цього рішення покласти на начальника відділу з питань правового забезпечення діяльності виконавчих органів юридичного управління Нікітіну М.С.

 

Міський голова                                                                                  Є.Ю. Пластун

 

      ЗАТВЕРДЖЕНО

            рішення виконкому            

              Соледарської міської ради

                                                                                                            14.01.2021 №

План заходів

з правової освіти населення Соледарської міської територіальної

громади на 2021 рік

 

з/п

Назва заходу

Дата проведення

Відповідальний за виконання заходів

1

 

Надання безоплатної первинної правової допомоги

Протягом року

Відділ з питань правового забезпечення діяльності виконавчих органів юридичного управління

2

Організувати проведення правоосвітніх заходів з метою підвищення рівня правової культури громадян та учнівської молоді

                                    

Протягом року

Управління освіти

3

Забезпечити проведення інформаційно-роз’яснювальноїроботи для педагогічних працівників навчальних закладів

 

Протягом року

Управління освіти

4

Проведення заходів, направлених на виховання патріотизму та національної свідомості у населення, формування у молодого покоління готовності до виконання громадянських і конституційних обов’язків

Протягом року

Відділ культури та з питань діяльності масової інформації

5

Сприяти вільному доступу громадян до джерел правової інформації, юридичної літератури.

Протягом року

Відділ культури та з питань діяльності масової інформації

6

Забезпечити підготовку виставок юридичної літератури, правових довідок.

Протягом року

Відділ культури та з питань діяльності масової інформації

7

Проведення просвітницьких та правороз’яснювальних заходів з метою попередження насильства в сім’ї

Протягом року

Управління освіти

Служба у справах дітей

Відділ молоді, спорту та туризму

8

Організація проведення в закладах освіти виховних уроків для дітей різних вікових категорій з метою запобігання дискримінації, насильства, булінгу (цькування)

Протягом року

Управління освіти

9

Проведення заходів з правового інформування прийомних батьків, батьків - вихователів, опікунів,патронатних вихователів

Протягом року

Служба у справах дітей

10

Проведення семінарів з посадовими особами комунальних підприємств, установ, організацій Соледарської міської  територіальної громади, громадських об’єднань (за згодою)

з обговорення актуальних

питань чинного законодавства

Протягом року

Відділ з питань правового забезпечення діяльності виконавчих органів юридичного управління

11

Підвищувати рівень проінформованості громадян з питань соціальної підтримки та правового захисту осіб, які беруть (брали) участь в антитерористичній операції та/або операції Об'єднаних сил та членів їх сімей, у тому числі членів сімей загиблих (померлих) осіб, які брали участь в антитерористичній операції та/або операції Об'єднаних сил.

Протягом року

Управління праці та соціального захисту населення

12

Розміщення інформаційних матеріалів на офіційному вебсайті міської ради з питань захисту прав споживачів

Щопівріччя

Відділ економічного розвитку, торгівлі та інвестицій

13

Проведення інформаційних та роз’яснювальних заходів щодо створення Обєднання співвласників багатоквартирного будинку

Січень-Травень

Відділ житлово-коммунального господарства, благоустрою, охорони навколишнього природного середовища

та інфраструктури

14

Розміщення на офіційному вебсайті інформаційних матеріалів на правову тематику

Протягом року

Відділ з питань правового забезпечення діяльності виконавчих органів юридичного управління

 

 

 

Начальник відділу з питань правового                                                           М.С. Нікітіна

забезпечення діяльності виконавчих

органів юридичного управління                                                                          

 

Керуючий справами виконавчого                                                                              Г.С. Галактіонова

 

 

ПРОЕКТ

УКРАЇНА

СОЛЕДАРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 РІШЕННЯ

14.01.2021  №

м. Соледар  

 

Про  виготовлення    гербових

печаток  та  кутових  штампів       

для використання старостами

відповідних    старостинських

округів

 

З метою належного надання адміністративних послуг на всій території Соледарської міської територіальної громади, вчинення старостами старостинських округів нотаріальних дій, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 27 листопада 1998 року № 1893 «Про затвердження Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію», Порядку вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 25.10.2016 № 3058/5,керуючись Законом України від 02 вересня 1993 року № 3425-XII  «Про нотаріат», Закону України від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» із внесеними до нього змінами, виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

1. Виготовити гербові печатки та кутові штампи для використання старостами відповідних старостинських округів Соледарської міської територіальної громади під час вчинення нотаріальних дій, надання адміністративних послуг:

1.1. Виготовити гербову печатку та кутовий штамп Бахмутського старостинського округу для вчинення нотаріальних дій, надання адміністративних послуг.

1.1.2. Видати гербову печатку та кутовий штамп Бахмутського старостинського округу старості Бахмутського старостинського округу (с. Бахмутське, с-ще Підгорне).

1.1.3. Покласти персональну відповідальність за збереження та використання гербової печатки та кутового штампа Бахмутського старостинського округу на старосту Бахмутського старостинського округу (с. Бахмутське, с-ще Підгорне).

 

1.2. Виготовити гербову печатку та кутовий штамп Берестівського старостинського округу для вчинення нотаріальних дій, надання адміністративних послуг.

1.2.1. Видати гербову печатку та кутовий штамп Берестівського старостинського округу старості Берестівського старостинського округу (с-ще. Виїмка, с-ще. Нагірне, с-ще. Спірне, с. Берестове).

1.2.2. Покласти персональну відповідальність за збереження та використання гербової печатки та штампа Берестівського старостинського округу на старосту Берестівського старостинського округу (с-ще. Виїмка, с-ще. Нагірне, с-ще. Спірне, с. Берестове).

 

1.3.  Виготовити гербову печатку та кутовий штамп Васюківського старостинського округу для вчинення нотаріальних дій, надання адміністративних послуг.

1.3.1. Видати гербову печатку та кутовий штамп Васюківського старостинського округу старості Васюківського старостинського округу (с. Бондарне, с. Пазено, с. Сакко і Ванцетті, с. Федорівка, с. Хромівка, с. Васюківка).

1.3.2. Покласти персональну відповідальність за збереження та використання гербової печатки та штампа Васюківського старостинського округу на старосту Васюківського старостинського округу (с. Бондарне, с. Пазено, с. Сакко і Ванцетті, с. Федорівка, с. Хромівка, с. Васюківка).

 

1.4.  Виготовити гербову печатку та кутовий штамп Володимирівського старостинського округу для вчинення нотаріальних дій, надання адміністративних послуг.

1.4.1. Видати гербову печатку та кутовий штамп Володимирівського старостинського округу старості Володимирівського старостинського округу (с. Пилипчатине, с. Стряпівка, с. Трипілля, с. Володимирівка).

1.4.2. Покласти персональну відповідальність за збереження та використання гербової печатки та кутового штампа Володимирівського старостинського округу на старосту Володимирівського старостинського округу (с. Пилипчатине, с. Стряпівка, с. Трипілля, с. Володимирівка).

 

1.5.  Виготовити гербову печатку та кутовий штамп Міньківського старостинського округу для вчинення нотаріальних дій, надання адміністративних послуг.

1.5.1. Видати гербову печатку та кутовий штамп Міньківського старостинського округу старості Міньківського старостинського округу (с. Голубівка, с. Дубово-Василівка, с. Оріхово-Василівка, с. Привілля, с. Міньківка).

1.5.2. Покласти персональну відповідальність за збереження та використання гербової печатки та кутового штампа Міньківського старостинського округу на старосту Міньківського старостинського округу (с. Голубівка, с. Дубово-Василівка, с. Оріхово-Василівка, с. Привілля, с. Міньківка).

 

1.6.  Виготовити гербову печатку та кутовий штамп Никифорівського старостинського округу для вчинення нотаріальних дій, надання адміністративних послуг.

1.6.1. Видати гербову печатку та кутовий штамп Никифорівського старостинського округу старості Никифорівського старостинського округу (с. Діброва, с. Липівка, с. Федорівка Друга, с. Никифорівка).

1.6.2. Покласти персональну відповідальність за збереження та використання гербової печатки та кутового штампа Никифорівського старостинського округу на старосту Никифорівського старостинського округу (с. Діброва, с. Липівка, с. Федорівка Друга, с. Никифорівка).

 

1.7. Виготовити гербову печатку та кутовий штамп Парасковіївського старостинського округу для вчинення нотаріальних дій, надання адміністративних послуг.

1.7.1. Видати гербову печатку та кутовий штамп Парасковіївського старостинського округу старості Парасковіївського старостинського округу (с. Благодатне, с. Залізнянське, с. Парасковіївка).

1.7.2. Покласти персональну відповідальність за збереження та використання гербової печатки та кутового штампа Парасковіївського старостинського округу на старосту Парасковіївського старостинського округу (с. Благодатне, с. Залізнянське, с. Парасковіївка).

 

1.8. Виготовити гербову печатку та кутовий штамп Роздолівського старостинського округу для вчинення нотаріальних дій, надання адміністративних послуг.

1.8.1. Видати гербову печатку та кутовий штамп Роздолівського старостинського округу старості Роздолівського старостинського округу (с. Краснополівка, с. Миколаївка, с. Роздолівка).

1.8.2. Покласти персональну відповідальність за збереження та використання гербової печатки та кутового штампа Роздолівського старостинського округу на старосту Роздолівського старостинського округу (с. Краснополівка, с. Миколаївка, с. Роздолівка).

 

1.9.Виготовити гербову печатку та кутовий штамп Яковлівського старостинського округу для вчинення нотаріальних дій, надання адміністративних послуг.

1.9.1. Видати гербову печатку та кутовий штамп Яковлівського старостинського округу старості Яковлівського старостинського округу (с. Білогорівка, с. Василівка, с. Веселе, с. Липове, с. Яковлівка)..

1.9.2. Покласти персональну відповідальність за збереження та використання гербової печатки та кутового штампа Яковлівського старостинського округу на старосту Яковлівського старостинського округу (с. Білогорівка, с. Василівка, с. Веселе, с. Липове, с. Яковлівка)..

 

2. Затвердити опис гербових печаток для використання старостами відповідних старостинських округів Соледарської міської територіальної громади під час вчинення нотаріальних дій, надання адміністративних послуг (додаток 1)

 

3. Затвердити опис кутових штампів для використання старостами відповідних старостинських округів Соледарської міської територіальної громади під час вчинення нотаріальних дій, надання адміністративних послуг (додаток 2)

 

4. Видачу гербових печаток та кутових штампів доручити загальному відділу (Черноусова).

 

5. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету від 06.04.2017 № 64 «Про виготовлення номерних гербових печаток №№1-9 для вчинення нотаріальних дій старостами та/або виконуючими обов’язки старост відповідних старостинських округів Соледарської міської об’єднаної територіальної громади».

 

6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на секретаря міської ради Гребеник Г.Г.

 

 

 

Міський голова                                                                                  Є.Ю. Пластун

 

ДОДАТКИ

 

 

ПРОЕКТ

УКРАЇНА

СОЛЕДАРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 РІШЕННЯ

 

 

 

      12.2020 №
м.Соледар

 

 

Про організацію проведення приписки громадян України 2004 року народження Соледарської міської   об'єднаної    територіальної    громади     до  призовної   дільниці Бахмутського об'єднаного міського територіального центру комплектування та соціальної підтримки

 

         Розглянувши лист від 14.09.2020 року № 2/5849 т.в.о. військового комісара Бахмутського об'єднаного міського військового комісаріату майораВелюги Д. щодо організації проведення приписки допризовників Соледарської міської об'єднаної територіальної громади до призовної дільниці Бахмутського об'єднаного міського військового комісаріату, відповідно до  Закону України від 26березня1992року № 2232-XII« Про військовий обов'язок і військову службу», із внесеними до нього змінами, Положення про підготовку і проведення призову громадян України на строкову військову службу та прийняття призовників на військову службу за контрактом, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 березня 2002року № 352, із внесеними до нього змінами, керуючись статтями  36, 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

         1.Організувати проведення приписки громадян України 2004 року народження Соледарської міської об'єднаної територіальної громади до призовної дільниці Бахмутського об'єднаного міського територіального центру комплектування та соціальної підтримки у період з 04.01.2021 року по 31.03.2021 року.

 

       2.Затвердити:

 

        1) склад комісії з  питань  приписки  допризовників Соледарської міської об'єднаної   територіальної   громади   до   призовної   дільниці  Бахмутського  об'єднаного  міського територіального центру  комплектування  та соціальної підтримки  (додаток 1);

 

      2) склад резервної комісії з питань приписки допризовників Соледарської міської  об'єднаної  територіальної  громади   до призовної   дільниці Бахмут-ського   об’єднаного  міського   територіального   центру   комплектування та соціальної підтримки  (додаток 2).

 

       3. Відділу  охорони   здоров'я ( Безкровний) сприяти організації медичного огляду громадян 2004 року народження Соледарської міської  об'єднаної  територіальної  громади, які підлягають приписці до призовної дільниці Бахмутського об'єднаного міського територіального центру комплектування та соціальної підтримки  у період з 04.01.2021 року по 31.03.2021 року .

 

        4. Управлінню  освіти  ( Замараєва), директору державного навчального закладу    Бахмутського   центру   професійно- технічної   освіти ( Баранов) забезпечити прибуття допризовників навчальних закладів до призовної дільниці Бахмутського   об'єднаного міського територіального центру комплектування та соціальної підтримки  відповідно до графику проходження медичної комісії.

 

         5.Просити т.в.о. начальника Бахмутського відділу поліції головного управління Національної поліції України в Донецькій області Меженного Я.Є.надати  допомогу у розшуку допризовників, які ухиляються від прибуття для приписки на призовну дільницю.

 

          6.Бахмутському об'єднаному міському територіальному центру комплектування та соціальної підтримки ( Шурло) у десятиденний термін після проведення приписки проінформувати виконком Соледарської міської ради про її результати.

 

         7. Зняти з контролю рішення виконавчого комітету Соледарської міської ради від 05.12.2019 № 267 « Про організацію проведення приписки допризовників Соледарської міської об'єднаної територіальної громади до призовної дільниці Бахмутського об'єднаного міського військового комісаріату», як виконане.

 

         8. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з гуманітарних питань та соціальної політики.

 

Міський голова                                                                                   Є.Ю.Пластун

   

 

    ЗАТВЕРДЖЕНО

 

                                                                                   Рішення виконкому

                                                                                   міської ради

 

 

          12.2020 №

                                        

     Додаток 1

 

                                                                  СКЛАД

комісії з питань приписки допризовників Соледарської міської об'єднаної територіальної громади

до призовної дільниці

Бахмутського об'єднаного міського територіального центру комплектування та соціальної підтримки

 

Шурло Руслан               

Григорович                         -   тимчасово  виконуючий  обов'язки   військового

                                             комісара  Бахмутського  об'єднаного   міського

                                             територіального   центру   комплектування  та

                                                соціальної підтримки, голова комісії, (за згодою); 

 

   Калашникова Ольга

   В'ячеславівна

-       медична сестра кабінетна КНП « ЦПМСД Соледарська міська рада»,  секретар комісії (за згодою).

 

Члени комісії:

 

   Жуганов Віталій

   Станіславович

-       старший оперуповноважений Бахмутського відділу поліції Головного управління   Національної поліції України в Донецькій області, підполковник поліції (за згодою);

   Замараєва Тетяна

   Олександрівна

-       начальник Управління освіти Соледарської міської ради ( за згодою);

    Сайчук Іван   

    Анатолійович

-       лікар загальної практики сімейної медицини КНП « ЦПМСД Соледарська міська рада» (за згодою);

    Трубачова Катерина

    Михайлівна

-       директор Комунального закладу « Інклюзивно-

-       ресурсного центру Соледарської міської ради Донецької області» ( за згодою);

 

 

Завідувач ВОБ                                                                              Н.Г.Шикарева

 

      

         ЗАТВЕРДЖЕНО

 

         Рішення виконкому

                  міської ради

          12. 2020 №

          Додаток 2

 

 

СКЛАД

резервної комісії з питань приписки допризовників Соледарської міської об'єднаної територіальної громади

до призовної дільниці Бахмутського об’єднаного міського територіального центру комплектування та соціальної підтримки

 

Бабанін Володимир Олександрович

-       старший офіцер відділення призову Бахмутського об’єднаного міського територіального центру комплектування та соціальної підтримки, голова комісії (за згодою);

Соколова Світлана

Василівна

-       медична сестра кабінетна КНП « ЦПМСД Соледарська міська рада», секретар комісії (за згодою).

Члени комісії:

Волкова Дар'я Михайлівна

-       лікар загальної практики сімейної медицини КНП « ЦПМСД Соледарська міська рада» (за згодою);

 Твердохліб Людмила Олексіївна

-        практичний психолог  Комунального закладу « Інклюзивно- ресурсного центру Соледарсь-кої  міської ради Донецької області»   ( за згодою);

Зайченко Іван

Геннадійович

 

-        дільничний офіцер сектору превенції Бахмутського відділу поліції Головного управління   Національної поліції України в Донецькій області, майор поліції (за згодою);

Фоменко Вікторія

Юріївна

-       головний спеціаліст Управління освіти

Соледарської міської ради ( за згодою).

 

Завідувач ВОБ                                                                       Н.Г.Шикарева

 

ПРОЄКТ

УКРАЇНА

СОЛЕДАРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 РІШЕННЯ

 

_____________ №___
м.Соледар

 

Про надання дозволу громадянину Глащенку Д.С. на зміну договору найму на житлове приміщення в Соледарській міській об’єднаній територіальній громаді

 

 

Розглянувши службову записку від 16.11.2020 №4836/18-26  начальника відділу з управління комунальною власністю Чуйко О.Г., враховуючи витяг з протоколу №16 від 12.11.2020 засідання комісії з житлових питань при Соледарській міській раді, керуючись статтями 63, 103, 104, 106, 107 Житлового кодексу Української РСР, статтями 30, 52 Закону України від 21 травня 1997 року №280/97 – ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» з внесеними до нього змінами, виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Надати дозвіл громадянину Глащенку Д.С. на зміну договору найму на житлове приміщення в м. Соледарі: на квартиру №Х  у будинку Х по вул. ХХХХ, у зв’язку зі смертю основного квартиронаймача.

 

2. Організаційне виконання цього рішення покласти на начальника відділу з управління комунальною власністю Чуйко О.Г.

 

 

Міський голова                                                                                                                                                Є.Ю. Пластун

 

ПРОЄКТ

УКРАЇНА

СОЛЕДАРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 РІШЕННЯ

 

_____________ №___
м.Соледар

 

Про  стан    надання   адміністративних 

та   інших   послуг  відділом  з  управлін-

ня  комунальною  власністю у 2020 році

 

Заслухавши інформацію начальника відділу з управління комунальною власністю  Чуйко О.Г. про стан надання адміністративних та інших послуг відділом з управління комунальною власністю  у 2020 році, відповідно до плану роботи виконавчих органів міської ради у IV кварталі 2020 року, затвердженого рішенням виконкому від 08.11.2018 року №193, Положення про відділ з управління комунальною власністю Соледарської міської ради, затвердженого рішенням  міської ради від 16.03.2017 № 7/4-125, керуючись статтями 11, 29, 30, 52 Закону України від 21 травня 1997 року № 280/97- ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» із внесеними до нього змінами, виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

           1. Інформацію начальника відділу з управління комунальною власністю  Чуйко О.Г. про стан надання адміністративних та інших послуг відділом з управління комунальною власністю  у 2020 році взяти до відома.

 

         2. Визнати стан роботи відділу з управління комунальною власністю  щодо надання адміністративних та інших послуг у 2020 році  задовільним.        

        

Міський голова                                                                                                                                                                       Є.Ю.Пластун

 

ПРОЄКТ

 

УКРАЇНА

СОЛЕДАРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 РІШЕННЯ

 

_____________ №___
м.Соледар

 

Про взяття  на  облік  громадянина  Водолазсь-

кого О.О., який  потребує  поліпшення  житло-

вих умов при Соледарській міській раді

 

Розглянувши службову записку від 27.11.2020 № 4909/18-26 начальника відділу з управління комунальною власністю Чуйко О.Г., враховуючи витяг з протоколу №17  від 26.11.2020 засідання комісії з житлових питань при Соледарській міській раді, відповідно до статей 34, 36, 38–46 Житлового кодексу  Української РСР, пунктів 13, 15, 18, 26 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм житлових приміщень в Українській РСР, затверджених постановою Ради Міністрів Української РСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11 грудня 1984 року №470 з внесеними до них змінами та доповненнями, керуючись статтями 30, 52 Закону України від 21 травня 1997 року № 280/97 – ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» з внесеними до нього змінами, виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Взяти на облік громадянина Водолазського О.О., ХХХХ р.н., який потребує поліпшення житлових умов при Соледарській міській раді, складом родини 1 особа, який зареєстрований в будинку №Х квартира №Х по вул. Х, м. Х, житлова площа 30,7 кв.м., загальна площа  45,1 кв.м., яка належить опекуну Баркановій Т.М., на підставі  свідоцтво про право на спадщину за законом від 22.06.2016р. №1190 – на підставі абзаца 5 п 15  Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм житлових приміщень в Українській РСР, визначивши чергу у загальних списках Соледарської міської ради під №362, надавши обліковій справі №1027, з включенням до списку позачергового одержання житла, як дитину - сироту під № 27.

 

2. Організаційне виконання цього рішення покласти на начальника відділу з управління комунальною власністю  Чуйко О.Г.

 

 

Міський голова                                                                                                                                                                      Є Ю.Пластун

 

 

ПРОЄКТ

УКРАЇНА

СОЛЕДАРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 РІШЕННЯ

 

_____________ №___
м.Соледар

 

Про взяття на облік громадян, які потребують

поліпшення  житлових умов при Соледарській

міській раді

 

Розглянувши службову записку від 16.11.2020 №4835/18-26 начальника відділу з управління комунальною власністю Чуйко О.Г., враховуючи витяг з протоколу №16  від 12.11.2020 засідання комісії з житлових питань при Соледарській міській раді, відповідно до статей 34, 36, 38–46 Житлового кодексу  Української РСР, пунктів 13, 15, 18, 26 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм житлових приміщень в Українській РСР, затверджених постановою Ради Міністрів Української РСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11 грудня 1984 року №470 з внесеними до них змінами та доповненнями, керуючись статтями 30, 52 Закону України від 21 травня 1997 року № 280/97 – ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» з внесеними до нього змінами, виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Взяти на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов при Соледарській міській раді Зеленську І.С., ХХХХ р.н., яка потребує поліпшення житлових умов при Соледарській міській раді, складом родини 3 особи, яка зареєстрована в будинку №Х, квартира №Х по вул. Х, с. Х, житлова площа 16,8 кв.м., загальна площа  30,9 кв.м., яка належить Зеленській І.С. (в дівочості Наріжна І.С., свідоцтво про шлюб Х від Хр. ), на підставі  свідоцтво про право на спадщину за законом від 23.12.2016р. №2045 – на підставі пп 1 п 13 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм житлових приміщень в Українській РСР, визначивши чергу у загальних списках Соледарської міської ради під № 56, надавши обліковій справі № 413, з включенням до списку першочергового одержання житла, як інваліда І групи, на підставі пп. 6 п. 44 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання житлових приміщень в Українській РСР під №10.

 

2. Організаційне виконання цього рішення покласти на начальника відділу з управління комунальною власністю  Чуйко О.Г.

 

 

Міський голова                                                                                                                                                                        Є Ю.Пластун

 

ПРОЄКТ

УКРАЇНА

СОЛЕДАРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 РІШЕННЯ

 

_____________ №___
м.Соледар

 

Про затвердження складу комісії з житлових

питань при Соледарській міській раді

 

Розглянувши службову записку від 11.01.2021 № 33/18-26 начальника відділу з управління комунальною власністю Чуйко О.Г., відповідно до Положення про комісію з житлових питань при Соледарській міській раді, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 12.12.2013 №238 та внесеними змінами, керуючись статтями 30, 52 Закону України від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Затвердити склад комісії з житлових питань при Соледарській міській раді згідно з додатком.

 

2. Вважати таким, що втратило чинність, рішення виконавчого комітету від 07.12.2017 № 218 «Про затвердження складу комісії з житлових питань при Соледарській міській раді».

 

3. Організаційне виконання цього рішення покласти на начальника відділу з управління комунальною власністю  Чуйко О.Г.

 

  

Міський  голова                                                                                                                                                                    Є.Ю.Пластун

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Рішення виконкому

міської ради

___________№______

Додаток

С К Л А Д

комісії з житлових питань при Соледарській міській раді 

Редченко Світлана Миколаївна

– заступник міського голови згуманітарних питань та соціальної політики, голова комісії;

Зелена Ганна Миколаївна

- спеціаліст першої категорії відділу з управління комунальною власністю, секретар комісії.

Члени комісії:

 

Дюденко Людмила Миколаївна 

– спеціаліст адміністративно-господарської діяльності Соледарського комунального виробничого ремонтно-житлового підприємства «Ремонтник» (за згодою);

Єфімович Тетяна Володимирівна

 

Зелений  Ігор Ігорович

– начальник відділу служби у справах дітей;

–секретар постійної комісії з питань соціального захисту населення,охорони здоров'я(за згодою);

 

Кононченко Ольга Станіславівна

 

– начальник організаційного відділу;

Ляшенко Валентина Василівна

 

– заступник голови постійної комісії з питань управління комунальною власністю, житлово-комунального господарства, земельних відносин, охорони навколишнього природного середовища, будівництва, транспорту та зв’язку(за згодою);

 

Тарасова Інна Сергіївна

 

– начальник відділу з реєстрації місця проживання фізичних осіб;

 

Чуйко Оксана Георгіївна

 

–начальник відділу з управління комунальною власністю;

 

Черноусова Тетяна Сергіївна

– начальник загального відділу.

 

 

 

     

 

Начальник відділу з управління

комунальною власністю                                                                О.Г. Чуйко

 

Керуючий справами виконкому                                                   Г.С. Галактіонова

 

 

   

Яндекс.Метрика