ВІДДІЛ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ЗВІТНОСТІ
Поштова адреса:вул.Паркова, 3-А, м.Соледар,
Донецька область, 84545
Довідкові дані:тел.факс: (0627)442065, тел. 442068
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи: понеділок – четверг - 8.00 - 17.00
п’ятниця 8.00 - 15.45
перерва 12.00 – 12.45
Графік прийому громадян:щоденно
Основні функції відділу:
1. Забезпечення реалізації державної бюджетної політики на міському рівні.
2. Складання проекту міського бюджету і подання його на розгляд виконкому міської ради та подальшого затвердження міською радою.
3. Здійснення контролю за виконанням доходної та видаткової частин бюджету , за використанням цільових фондів, утворених міською радою, а також інших норм чинного законодавства в межах наданих повноважень.
4. Ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності бюджетної установи та складення звітності.
5. Відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції i результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами.
6. Забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов’язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності.
7. Забезпечення контролю за наявністю i рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів i кошторисів.
8. Підтримка в актуальному стані системи управління якістю , забезпечення надійного і результативного функціонування її процесів, прозорості, підвищення її результативності та задоволеності суб’єктів територіальної громади.
Структура відділу:
Начальник відділу – Жердій Людмила Юріївна
Спеціаліст – економіст – Єрмакова Ольга Леонідівна
Спеціаліст – бухгалтер – Верба Наталя Сергіївна
Спеціаліст – бухгалтер – Сімакова Інна Володимирівна
Перелік адміністративних послуг, що надаються:
1)видачі довідок про заробітну плату для обчислення пенсії;
2) видача довідок про підтвердження трудового стажу;
3) видача довідок про заробітну плату для отримання кредиту;
4) видача довідки про доходи;
5) видача довідки про середню заробітну плату (доход) (для розрахунку виплат на випадок безробіття).
Видача довідок: щоденно