Коронавірус

   

Рубрики  

   

   

Пошук  

   

Рекомендуємо відвідати  

Бюджет участі

   

 
   

Увійти/Вийти  

   

Перелік питань для розгляду на засіданні виконавчого комітету

Соледарської міської ради  01.10.2020

1. Про підсумки підготовки підприємств житлово-комунального господарства Соледарської міської об’єднаної територіальної громади до роботи в осінньо-зимовий період 2020-2021 років.  

2. Про стан підготовки підприємств житлово-комунального господарства Соледарської міської об’єднаної територіальної громади до роботи в осінньо-зимовий період 2020-2021 роки

3. Про стан забезпечення належного утримання, рівня і якості обслуговування житлових будинків та надання послуг населенню СКВРЖП «Ремонтник».

4. Про готовність комунальних підприємств Соледарської міської об’єднаної територіальної громади щодо забезпечення безперебійного руху автотранспорту на території громади у зимовий період 2020-2021 років.

5. Про затвердження тарифів на теплову енергію для споживачів м. Соледара, її виробництво, транспортування та теплопостачання товариством з обмеженою відповідальністю «Бахмут-Енергія».

6. Про стан виконання плану роботи виконавчих органів Соледарської міської ради за 3 квартал 2020 року.

7. Про стан надання адміністративних та інших послуг службою у справах дітей  у 2020 році.

8. Про хід виконання рішення виконавчого комітету від 05.08.2020 №122 «Про стан підготовки закладів освіти до навчального 2020/2021  року.

9. Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг №№129-140, що надаються відділом містобудування, архітектури та капітального будівництва.

10. Про скасування дозволу гр. Вілковій О.О., наданого згідно з п. 1 додатку до рішення виконкому Соледарської міської ради від 15.06.2007 №135, на будівництво гаражу по вул. Гоголя. 2а у м. Соледарі.   

11. Про внесення змін до Порядку ведення договірної та претензійно-позовної роботи в Соледарській міській раді затвердженого рішенням виконавчого комітету від 05.12.2019 №266 «Про затвердження Порядку ведення договірної та претензійно-позовної роботи в Соледарській міській раді».

12. Про початок опалювального сезону 2020-2021 років на території Соледарської міської об’єднаної територіальної громади. 

13. Про зняття громадян з обліку, які потребують поліпшення житлових умов при Соледарській міській раді.

14. Про взяття на облік громадянина Москальова Андрія Володимировича, який потребує поліпшення житлових умов при Соледарській міській раді.

15. Про затвердження заходів із впровадження системи енергетичного менеджменту Соледарської міської об’єднаної територіальної громади.

 

 

ПРОЕКТ

УКРАЇНА

СОЛЕДАРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 РІШЕННЯ

 

01.10.2020  №

м.Соледар     

Про стан підготовки підприємств житлово - комунального господарства  Соледарської міської об’єднаної територіальної громади до роботи в осінньо - зимовий період 2020-2021 років

 

Заслухавши інформацію начальника відділу житлово-комунального господарства,благоустрою, охорони навколишнього природного середовища та інфраструктури  Рудченка М. В. простан підготовки підприємств  житлово- комунального господарства Соледарської міської об’єднаної територіальної громади    до роботи в осінньо - зимовий  період  2020-2021 років,керуючись статті 30,52 Закону України від 21 травня 1997 року №280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» з внесеними до нього змінами, виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1.  Інформацію начальника відділу житлово-комунального господарства, благоустрою, охорони навколишнього природного середовища та інфраструктури  Рудченка М. В.простан підготовки підприємств житлово-комунального господарства  Соледарської міської об’єднаної територіальної громади  до роботи  в  осінньо - зимовий період   2020-2021 років взяти до відома.

 

2.  Визнати стан підготовки підприємств житлово-комунального господарства  Соледарської міської об’єднаної територіальної громади     до  роботи в осінньо-зимовий період  2020 -2021 років   задовільним.

 

3.  Соледарському комунальному  виробничому ремонтно-житловому підприємству «Ремонтник» (Гутковська)  завершити заплановані роботи щодо   ремонту            внутрішньо будинкових   мереж,  ремонту  між панельних швів,  м'якої  та шиферної покрівлі житлових будинків у термін до 13.11.2020.

4.  Соледарському комунальному підприємству «Водоканал» (Чуйко)    завершити заплановані роботи щодо підготовки підприємства до роботи  в осінньо – зимовий період 2020-2021 років у термін до 09.10.2020.

 

5.  Соледарському комунальному підприємству «Комунальник» (Агумава)    завершити заплановані роботи щодо підготовки підприємства до роботи  в осінньо – зимовий період 2020-2021 років у термін  до 02.11.2020.

 

6.  Соледарському комунальному підприємству «Яковлівське» (Московка)    завершити заплановані роботи щодо підготовки підприємства до роботи  в осінньо – зимовий період 2020-2021 років у термін  до 01.10.2020.

 

7.   Зняти з контролю рішення виконкому  міської ради  від   05.09.2019 № 172«Про стан підготовки соціальної сфери та підприємств житлово- комунального господарства  міста   до роботи в осінньо -  зимовий  період   2019-2020 років».

 

8.  Організаційне виконання цього рішення покласти на начальника відділу житлово-комунального господарства, благоустрою, охорони навколишнього природного середовища та інфраструктури  Рудченка М. В.

 

9.  Контроль за  виконанням цього рішення покласти на   заступника міського  голови з питань житлово-комунального господарства  Черняєва А.О.

 

 

Міський голова                                                                           О.М.Степаненко

 

 

ПРОЕКТ

УКРАЇНА

СОЛЕДАРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

 РІШЕННЯ

 

     10.2020   №   

м. Соледар

 

Про  хід  виконання  рішення

виконавчого комітету від 05.08.2020

№ 122  «Про  стан  підготовки

закладів освіти до навчального 2020/2021 року

 

         Заслухавши інформацію начальника Управління освіти Замараєвої Т.О про хід виконання  рішення виконавчого комітету від 05.08.2020 № 122 «Про  стан підготовки  закладів  освіти  до  навчального 2020/2021 року», відповідно до Законів  України від 05 вересня 2017 року  №2145-VІІІ «Про освіту», від 11 листопада 2001 року №2628-ІІІ «Про дошкільну освіту» зі змінами, від 16 січня 2020 року №463-ІХ «Про повну загальну середню освіту», від 22 червня 2000 року №1841-ІІІ «Про позашкільну освіту» із внесеними до нього змінами,керуючись статтями 30,32,52 Закону України від 21 травня 1997 року  № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» із внесеними до нього змінами, виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1.  Інформацію начальника Управління освіти Замараєвої Т.О про хід виконання  рішення виконавчого комітету від 05.08.2020 № 122 «Про  стан підготовки  закладів  освіти  до  навчального 2020/2021 року» взяти до відома.

 

2.  Стан підготовки закладів освіти до навчального 2020/2021 року визнати задовільним.

 

3. Організаційне виконання рішення покласти на Управління освіти   (Замараєва).

 

4. Зняти з контролю  рішення виконавчого комітету від 05.08.2020 № 122 «Про  стан підготовки  закладів  освіти  до  навчального 2020/2021 року»  як виконане.

 

Міський голова                                                                          О.М. Степаненко 

Інформація про хід виконання  рішення виконавчого комітету від

05.08.2020 № 122 «Про  стан підготовки  закладів  освіти  до  навчального 2020/2021 року»

 

         На виконання рішення виконавчого комітету від  05.08.2020 № 122 «Про  стан підготовки  закладів  освіти  до  навчального 2020/2021 року» фахівцями Управління освіти Соледарської міської ради був проведений ряд заходів:

        Дошкільну освіту в ОТГ забезпечують 12 закладів дошкільної  освіти та 2 навчально-виховних комплекси.З 01.09.2020 року в дошкільних закладах виховуються623  дитинираннього та дошкільного віку, що дозволяє забезпечити78%охоплення дітей від 3 до 6 років, які проживають на території громади.

        Шкільна мережа залишилась   на рівні минулого року – 1738 дітей , які виховуються в 11 загальноосвітніх закладах.  Школи забезпечені кадрами на 98%. Організовано екстернатну форму навчання. Згідно з листом Міністерства освіти і науки України від 16.07.2015 № 1/9-333 кожна школа приймає на навчання осіб, які тимчасово проживають на окупованих територіях.
        Одним з найважливіших питань є оновлення матеріальної бази закладів освіти, проведення капітальних та поточних ремонтів будівель навчальних закладів, виготовлення проектно-кошторисної документації, своєчасний ремонт шкільних автобусів, забезпечення навчальних закладів необхідними матеріалами та засобами для їх ефективної роботи.  З метою якісної підготовки закладів до нового навчального року, в закладах завершені поточні та капітальні ремонтні роботи: капітальний ремонт  покрівлі Соледарської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 14, ремонт тротуару та опаленняРоздолівського НВК, частковий ремонт водопостачання у Парасковіївській загальноосвітній школі, частковий ремонт каналізації ДНЗ № 4 «Золотий колосок» та № 9 «Орлятко»,  поточний ремонт 4 шкільних автобусів -  Васюківська ЗОШ, Володимирівська ЗОШ, Яковлівська ЗОШ та Соледарської ЗОШ № 14. Всі заклади освіти своєчасно завершили пофарбування приміщень та обладнання. 

        З першого дня навчального року на маршрутиЯковлівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів та Соледарської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 14вийшли нові шкільні автобуси, які були придбані за рахунок державного бюджету  ( 2 600,0 тис. грн) та співфінансування з місцевого (1 00,0 тис. грн).

        В рамках програми «Нова українська школа»в 12 кабінетах перших класів проведені поточні ремонти.   Для забезпечення якісного навчання першокласників  були придбані:  комп'ютерне обладнання (принтери, екрани, ноутбуки та проектори),  шкільні меблі (учнівські комплекти, шафи для особистих речей учнів, шафи для вчителя, шафи для дидактичного матеріалу, стіл для вчителі, шкільні дошки, фліпчарти). До   01 вересня 157 першокласників отримали святкові подарунки від міського голови.

        Робота в закладах освіти на сьогодняшній день  ведеться в умовах  карантину   відповідно до встановлених санітарних вимог та була спрямована навиконанняпостанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 року № 211«Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» (зі змінами). Всі заклади забезпечені  безконтактними термометрами, засобами індивідуального захисту, антисептичними засобами, рідким милом та паперовими рушниками у повному обсязі.

     З метою контролю за створенням безпечних умов у закладах освіти  наприкінці серпня був проведений моніторинг стану готовності навчальних закладів громади до початку 2020/2021 навчального року комісією, склад якої затверджений  рішенням виконавчого комітету від 05.08.2020  №  124 «Про затвердження складу комісії з контролю за підготовкою закладів загальної середньої освіти до організованого початку  2020-2021 навчального року та роботи в осінньо-зимовий період». За результатами моніторингу були підписані акти прийому готовності всіх закладів загальної середньої та позашкільної освіти до нового навчального року.

         Питання щодо підведення підсумків огляду з підготовки закладів освіти до нового 2020/2021 навчального року було розглянуто на  нараді керівників закладів освіти  26.08.2020 року.

 

 

Начальник Управління освіти                                                             Т.О. Замараєва

 

ПРОЕКТ

УКРАЇНА

СОЛЕДАРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

 РІШЕННЯ

 

 

01.10.2020  №

м. Соледар  

Про стан надання адміністратив-

них та інших послуг службою у

справах дітей у 2020 році

 

   Заслухавши інформацію в.о. начальника служби усправах дітей Єфимович Т.В.  про стан надання адміністративних та інших послуг службою  у справах дітей у 2020 році, відповідно до Положення про службу у справах дітей Соледарської міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 20.07.2017  № 7/12-280,  та плану роботи виконавчих органів на  ІVквартал 2020 року, затвердженого рішенням виконкому від 03.09.2020 № 167, Закону України від  06.09. 2012 року № 5203- VІ «Про адміністративні послуги», Закону України від 24.01.1995 року №20/95 "Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей", постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року № 866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов'язаної із захистом прав дитини»,  керуючись статтями 32,34, 38, 52  Закону України від 21.05.1997 року №280/97-ВР "Про місцеве самоврядування в Україні" із змінами,  виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1.Інформацію в.о. начальника служби у справах дітей Єфимович Т.В.  " Про стан надання адміністративних та інших послуг службою  у справах дітей у 2020 році " взяти до відома.

 

2.Визнати стан роботи служби у справах дітей щодо надання адміністративних та інших послуг у 2020році   задовільним.

 

 

Міський голова                                                                        О.М. Степаненко

 

 

ПРОЕКТ

УКРАЇНА

СОЛЕДАРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

 РІШЕННЯ

 

 

01.10.2020 №

м.Соледар

                  

Про скасування дозволу  гр. Вілковій О.О., наданого  згідно з   п.1 додатку до рішення виконкому Соледарської міської ради від 15.06.2007 №135,  на будівництво гаражу  по вул.Гоголя, 2а  у м.Соледарі»

 

Розглянувши звернення громадянки Вілкової О.О. від 09.09.2020 №         2977/18-26 щодо скасування дозволу, наданого їй на будівництво гаражу  по вул.Гоголя,2а у м.Соледарі, у зв'язку з відсутністю коштів для будівництва, відповідно до статті 14  Закону України від 16 листопада 1992 року № 2780-ХП “Про основи містобудування” із змінами, Законом України від 17 лютого 2011 року № 3038-VI“Про регулювання містобудівної діяльності”, Законом України від 20 травня 1999 року № 687-XIV“Про архітектурну діяльність” із змінами, керуючись  статтями 31,52 Закону України від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР “Про місцеве самоврядування в Україні” із змінами, виконком  міської ради

 

ВИРІШИВ:  

        

         1.Скасувати дозвіл громадянці Вілковій Ользі Олександрівні, наданий згідно з п.1 додатку до рішення виконкому Соледарської міської ради від 15.06.2007 №135, на будівництво гаражу  по вул.Гоголя,2а у м.Соледарі.

 

         2.Організаційне виконання цього рішення покласти на начальника відділу     містобудування,     архітектури     та    капітального      будівництва

СоколенкоІ.М.

 

 

Міськийголова                                                                 О.М.Степаненко

 

 

ПРОЕКТ

УКРАЇНА

СОЛЕДАРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

 РІШЕННЯ

 

 

01.10.2020  №

м. Соледар  

 

Про внесення змін до Порядку ведення договірної та претензійно - позовної роботи в Соледарській  міській раді затвердженого рішенням виконавчого комітету від 05.12.2019 № 266 «Про затвердження Порядку ведення договірної та претензійно - позовної роботи в Соледарській  міській раді»

 

         З метою вдосконалення організації ведення договірної в Соледарській міській раді, посилення контролю за цією роботою, відповідно до Господарського процесуального кодексу України від 06листопада 1991 №1798-ХІІ із внесеними до нього змінами, Цивільного кодексу України від 16січня2003 №435 - IVіз внесеними до нього змінами, Господарського кодексу України від 16січня2003 №436-IVіз внесеними до нього змінами, Цивільного процесуального кодексу України від 18 березня2004 №1618-IVіз внесеними до нього змінами, Кодексу адміністративного судочинства України від 06липня2005 №2747-IVіз внесеними до нього змінами,керуючись статтями 40, 52 Закону України від 21 травня 1997 № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» із внесеними до нього змінами, та доповненнями, виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Внести та затвердити зміни до Порядку ведення договірної та претензійно - позовної роботи в Соледарській  міській раді затвердженого рішенням виконавчого комітету від 05.12.2019 № 266 «Про затвердження Порядку ведення договірної та претензійно - позовної роботи в Соледарській  міській раді» (далі – Порядок):

 

1) доповнити Порядок розділом VII«Порядок укладання, реєстрації та зберігання меморандумів, угод про співробітництво тощо» такого змісту:

«VII Порядок укладання, реєстрації та зберігання меморандумів, угод про співробітництво тощо»

47. Підготовка проекту меморандумів, угод про співробітництво тощо.

Меморандуми, угоди про співробітництво тощо, стороною в яких виступає Соледарська міська рада або самостійний виконавчий орган, мають укладатися у письмовій формі.

Проект меморандуму, угоди про співробітництво тощо готується виконавчим органом Соледарської міської ради, до компетенції якого належать питання, що становлять предмет договору. Проект меморандуму, угоди про співробітництво тощо може розроблятися будь-якою із сторін, що домовляються.

Пропозиція укласти меморандум, угоду про співробітництво тощо має містити істотні умови договору.

Виконавчий орган Соледарської міської ради, до компетенції якого належать питання, що становлять предмет меморандуму, угоди про співробітництво тощо перед укладенням договору проводить попередню перевірку умов проектів меморандумів, угод про співробітництво тощо, їх ефективності та доцільності, а також проведення консультацій з виконавчими органами Соледарської міської ради в межах їх повноважень для з’ясування питань, що стосуються проекту.

Проект меморандуму, угоди про співробітництво тощо вважається підготовленим після його погодження (візування) згідно з положеннями цього розділу.

48. Візування проектів меморандумів, угод про співробітництво тощо.

Візування проекту меморандуму, угоди про співробітництво тощо складається з проставлення відповідною посадовою особою візи. Віза містить: найменування посади особи, що візує документ, її особистий підпис, ініціали та прізвища, дату візування.

Візи проставляються на останьому аркуші проекту меморандуму, угоди про співробітництво тощо.

Загальне візування проектів меморандумів, угод про співробітництво тощо відповідними посадовими особами, які беруть участь у підготовці та організації виконання меморандумів, угод про співробітництво тощо відбувається у термін не більш ніж сім робочих днів:

Підготовлений проект меморандуму, угоди про співробітництво тощо візують у наступному порядку:

1) посадовою особою, яка відповідальна за складання проекту меморандуму, угоди про співробітництво тощо (секретар міської ради, заступник міського голови за напрямком роботи, керуючий справами виконавчого комітету);

2)  виконавчим органом, який відповідальний за супровід меморандуму, угоди про співробітництво тощо (начальник або спеціаліст відділу за напрямком роботи);

3) посадовою особою, яка здійснює правову оцінку меморандуму, угоди про співробітництво тощо (начальник відділу з питань правового забезпечення діяльності виконавчих органів юридичного управління, у разі його відсутності, особа на яку покладено виконання обов’язків начальника відділу);

Секретар міської ради, заступник міського голови за напрямком роботи, керуючий справами виконавчого комітету погоджують (візують) проекти меморандумів, угод про співробітництво тощо на предмет вирішення доцільності укладання меморандуму, угоди на визначених умовах залежно від виду.

Відділ з питань правового забезпечення діяльності виконавчих органів юридичного управління Соледарської міської ради перед візуванням проектів меморандумів, угод про співробітництво тощо перевіряє їх на відповідність чинному законодавству України та загальноприйнятим вимогам юридичної техніки.

48. Проект меморандуму, угоди про співробітництво тощо, завізований особами, визначеними цим Порядком, подається на підпис міському голові або керівнику самостійного виконавчого органу.

49. Договір є укладений, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов меморандуму, угоди про співробітництво тощо.

50. Укладений меморандум, угода про співробітництво тощо реєструється самостійним виконавчим органом, а в Соледарській міській раді – Відділ з питань правового забезпечення діяльності виконавчих органів юридичного управління в окремому журналі обліку меморандумів, угод про співробітництво тощо за зразком, наведеним у додатку 7 до цього Порядку.

51. Меморандуму, угоді про співробітництво тощо присвоюється реєстраційний номер, який обов’язково складається із:

1) порядкового номера, зазначеного в журналі реєстрації договорів;

2) індексу юридичного відділу;

3) індексу відповідного виконавчого органу.

52. Виконавчий орган, який супроводжує меморандуму, угоди про співробітництво тощо, здійснює контроль за його виконанням (в тому числі за термінами виконання).

53. Підстави для зміни або розірвання меморандуму, угоди про співробітництво тощо.

Зміна або розірвання меморандуму, угоди про співробітництво тощо допускаються лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено угодою або законом, та  вчиняються в такій самій формі, що й угода.

Сторона, яка вважає за необхідне змінити або розірвати меморандуму, угоди про співробітництво тощо, надсилає пропозицію щодо цього іншій стороні, у терміни, зазначені у такому угоді або визначені законом.

У випадку виникнення необхідності внесення за згодою сторін змін до меморандуму, угоди про співробітництво тощо, проект таких змін готується виконавчим органом, що супроводжує угоду, у відповідності до цього Порядку.

54. У разі зміни меморандуму, угоди про співробітництво тощо зобов'язання сторін змінюються відповідно до змінених умов щодо предмета, місця, строків виконання тощо.

У разі розірвання меморандуму, угоди про співробітництво тощо зобов'язання сторін припиняються, про що робиться відмітка у журналі реєстрації меморандумів, угод про співробітництво тощо.

55. Повноваження виконавчого органу, який відповідальний за супровід меморандуму, угоди про співробітництво тощо.

Виконавчий орган, який відповідальний за супровід меморандуму, угоди про співробітництво тощо забезпечує:

1) оформлення договірних взаємовідносин, підготовка проектів меморандуму, угоди про співробітництво тощо, неухильне дотримання вимог чинних нормативних актів при їх підготовці;

2) перевірка достовірності інформації, закладеної в основу проекту меморандуму, угоди про співробітництво тощо;

3) своєчасність оформлення документів, необхідних для виконання договірних зобов’язань;

4) організацію збору необхідних даних, забезпечення зберігання копій меморандумів, угод про співробітництво тощо та ведення їх систематичного обліку;

5) виконання інших обов’язків, передбачених меморандумом, угодою про співробітництво тощо та іншими нормативними актами.

56. Відділ з питань правового забезпечення діяльності виконавчих органів юридичного управління забезпечує зберігання оригіналів меморандумів, угод про співробітництво тощо.»

 

2) доповнити Порядок додатком 7 (додається).

               

2. Організаційне виконання рішення покласти на відділ з питань правового забезпечення діяльності виконавчих органів юридичного управління (Нікітіна), керівників самостійних відділів, управлінь Соледарської міської ради.

 

         5. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому Соледарської міської ради Рогаченко Н.Л.

 

 

Міський голова                                                                              О.М.Степаненко

 

 

ПРОЕКТ

УКРАЇНА

СОЛЕДАРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 РІШЕННЯ

 

  .10.2020  №

м. Соледар

Про затвердження тарифів на теплову енергію для споживачів м. Соледара, її виробництво, транспортування та постачання товариством з обмеженою відповідальністю «Бахмут-Енергія»

 

         Розглянувши службову записку від 07.09.2020 року № 2923/18-26 начальника відділу житлово-комунального господарства, благоустрою, охорони навколишнього природного середовища та інфраструктури   Рудченка М.В.     та

заяву від 11.08.2020 року №681/18-37 заступника генерального директора з фінансових питань товариства з обмеженою відповідальністю «Бахмут - Енергія» Логвінова С.В. щодо встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання товариством з обмеженою відповідальністю «Бахмут-Енергія», згідно розрахунків здійснених підприємством, відповідно до законів України: від 02.06.2005 № 2633-IV «Про теплопостачання», із внесеними до нього змінами, від 09.07.2010  № 2479-IV«Про державне регулювання у сфері комунальних послуг»,із внесеними до нього змінами,від 09.11.2017  № 2189-VІІІ «Про житлово-комунальні послуги», із внесеними до нього змінами,постанови Кабінету Міністрів України  від 01.06.2011  № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги»,із внесеними до неї змінами, Наказу Мінрегіону від 05.06.2018 № 130 «Про затвердження Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності», затвердженого, із внесеними до нього змінами,  Наказу Мінрегіону 12.09.2018 № 239«Про затвердження Порядку розгляду органами місцевого самоврядування розрахунків тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, а також розрахунків тарифів на комунальні послуги, поданих для їх встановлення»,  листа Міністерства розвитку громад та територій  України від 16.07.2020 № 7/10.1/12239-20 від 16.07.2020,   керуючись статтями  30, 52Закону України від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» із внесеними до нього змінами, виконавчий комітет  міської ради

 

 

ВИРІШИВ :

 

1.                Затвердити тариф на теплову енергію для споживачів м. Соледара, її виробництво, транспортування та постачання товариством з обмеженою відповідальністю «Бахмут-Енергія»  згідно зі структурою тарифів, яка наведена в додатках 1; 2; 3; 4 до цього рішення в розмірі:

1)    Тариф на теплову енергію – 1492,34 грн/Гкал.

2)    Тариф на виробництво теплової енергії – 1024,97 грн/Гкал.

3)    Тариф на транспортування теплової енергії – 415,78 грн/Гкал.

4)    Тариф на постачання теплової енергії – 51,59 грн/Гкал.

 

2.                 Тарифи встановленні цим рішенням вступають в дію з 15.10.2020 року.

 

3.   Рішення виконавчого  комітету  Соледарської  міської  ради від 16.11.2018 № 211 «Про затвердження відкоригуваних тарифів на теплову енергію для споживачів  м. Соледар, яка виробляється, транспортується та постачається товариством з обмеженою відповідальністю «Бахмут-Енергія»» продовжує діяти до моменту набрання чинності договорів про надання відповідних комунальних послуг, укладеними за правилами, визначеними Законом України «Про житлово-комунальні послуги».

 

4. Товариству з обмеженою відповідальністю «Бахмут-Енергія» (Повиленас) забезпечити, у встановленому законодавством порядку, доведення цього рішення до відома споживачів шляхом розміщення у друкованому засобі масової інформації та на сайті товариства з обмеженою відповідальністю «Бахмут-Енергія».

 

5.  Організаційне виконання цього рішення покласти на товариство з обмеженою відповідальністю «Бахмут-Енергія» (Повиленас), відділ житлово-комунального господарства, благоустрою, охорони навколишнього природного середовища та інфроструктури (Рудченко).

 

    6.  Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського  голови з питань житлово-комунального господарства Черняєва А.О.          

 

 

 

Міський голова                                                                                    О. М. Степаненко                                  

 

ЗАТВЕРДЖЕНО      

 

Рішення виконкому

міської ради

 

       .10.2020 №

 

Додаток 1

 

 

СТРУКТУРА

 

 

     

 

 

тарифу на теплову енергію

 

 

 

 

 

 

 

№ з/п

Найменування показника

Одиниці виміру

теплова енергія для потреб населення, бюджетних організацій та інших споживачів

період, що передує базовому (факт 2018)

базовий період (факт 2019)

передбачено чинним тарифом

планований період 2020-2021

1

2

3

4

5

6

7

1

Тариф на виробництво теплової енергії, зокрема:

грн/Гкал

1256,59

1412,31

1397,87

1024,97

1.1

повна планована собівартість виробництва теплової енергії

грн/Гкал

1256,59

1412,31

1372,24

1001,92

1.2

витрати на відшкодування втрат

грн/Гкал

0

0

0

0

1.3

планований прибуток

грн/Гкал

0

0

25,63

23,05

2

Тариф на транспортування теплової енергії, зокрема:

грн/Гкал

115,44

144,89

94,92

415,78

2.1

повна планована собівартість транспортування теплової енергії

грн/Гкал

115,44

144,89

94,92

140,97

2.2

витрати на відшкодування втрат

грн/Гкал

0

0

0

274,81

2.3

планований прибуток

грн/Гкал

0

0

0

0

3

Тариф на постачання теплової енергії, зокрема:

грн/Гкал

45,09

55,16

80,07

51,59

3.1

повна планована собівартість постачання теплової енергії

грн/Гкал

45,09

55,16

80,07

51,59

3.2

витрати на відшкодування втрат

тис. грн

0

0

0

0

3.3

планований прибуток

грн/Гкал

0

0

0

0

4

Тариф на теплову енергію, зокрема:

грн/Гкал

1417,12

1612,36

1572,86

1492,34

4.1

повна планована собівартість теплової енергії

грн/Гкал

1417,12

1612,36

1547,23

1194,48

4.2

витрати на відшкодування втрат

тис. грн

0

0

0

274,81

4.3

планований прибуток

грн/Гкал

0

0

25,63

23,05

5

Річні плановані доходи від виробництва, транспортування, постачання теплової енергії, усього, зокрема:

тис. грн

12443,82

11409,07

17896,00

13900,35

5.1

повна планована собівартість виробництва, транспортування, постачання теплової енергії

тис. грн

12443,82

11409,07

17604,39

11508,78

5.2

витрати на відшкодування втрат

тис. грн

0,00

0,00

0,00

2161,66

5.3

планований прибуток від виробництва, транспортування, постачання теплової енергії

тис. грн

0,00

0,00

291,61

229,91

6

Річні плановані доходи від виробництва, транспортування, постачання теплової енергії без транспортування мережами ліцензіата теплової енергії інших власників, усього, зокрема:

тис. грн

0

0

0

0

6.1

повна планована собівартість виробництва, транспортування, постачання теплової енергії

тис. грн

0

0

0

0

6.2

витрати на відшкодування втрат

тис. грн

0

0

0

0

6.3

планований прибуток від виробництва, транспортування, постачання теплової енергії

тис. грн

0

0

0

0

7

Планований корисний відпуск з мереж ліцензіата теплової енергії власним споживачам та теплової енергії інших власників, зокрема:

Гкал

8781

7076

11378

7866

7.1

корисний відпуск теплової енергії власним споживачам

Гкал

8781

7076

11378

7866

7.2

корисний відпуск теплової енергії інших власників

Гкал

0

0

0

0

8

Рівні рентабельності тарифів:

 

 

 

 

 

8.1

на виробництво теплової енергії

%

0,00%

0,00%

1,87%

2,30%

8.2

на транспортування теплової енергії

%

0,00%

0,00%

0,00%

0,00%

8.3

на постачання теплової енергії

%

0,00%

0,00%

0,00%

0,00%

8.4

на теплову енергію

%

0,00%

0,00%

1,66%

1,93%

 

 

 

Начальник відділу житлово - комунального господарства,

благоустрою, охорони навколишнього природного

середовища та інфраструктури                                                         М. В. Рудченко

 

Керуючий справами виконавчого комітету                                     Н. Л. Рогаченко

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО      

 

Рішення виконкому

міської ради

 

       .10.2020 №

 

                                                                                             Додаток 2

 

 

СТРУКТУРА

 

 

тарифу на виробництво теплової енергії

 
               

№ з/п

Показники

Одиниці виміру

виробництво теплової енергії для потреб населення, бюджетних організацій та інших споживачів

 
 

період, що передує базовому (факт 2018)

базовий період (факт 2019)

передбачено чинним тарифом

планований період 2020-2021 РР

 

1

2

3

4

5

6

7

 

1

Виробнича собівартість, зокрема:

тис. грн

10576,86

9490,80

14855,52

9221,40

 

1.1

прямі матеріальні витрати, зокрема:

тис. грн

10186,19

8010,42

14310,12

8632,59

 

1.1.1

паливо

тис. грн

9206,82

7039,51

12132,64

6583,07

 

1.1.2

електроенергія

тис. грн

204,03

190,46

293,28

355,62

 

1.1.3

покупна теплова енергія*

тис. грн

0,00

0,00

0,00

0,00

 

1.1.4

вода для технологічних потреб та водовідведення

тис. грн

20,38

17,28

64,37

92,15

 

1.1.5

матеріали, запасні частини та інші матеріальні ресурси

тис. грн

78,87

54,16

77,28

95,03

 

1.2

прямі витрати на оплату праці

тис. грн

256,27

258,24

1046,06

812,64

 

1.3

інші прямі витрати, зокрема:

тис. грн

389,04

422,31

696,49

694,08

 

1.3.1

відрахування на соціальні заходи

тис. грн

56,38

11,92

230,13

178,78

 

1.3.2

амортизаційні відрахування

тис. грн

189,88

187,60

249,75

189,88

 

1.3.3

інші прямі витрати

тис. грн

280,07

325,42

216,61

325,42

 

1.4

загальновиробничі витрати, зокрема:

тис. грн

390,67

1480,38

545,40

588,81

 

1.4.1

витрати на оплату праці

тис. грн

248,31

279,68

376,12

437,98

 

1.4.2

відрахування на соціальні заходи

тис. грн

62,00

61,53

82,75

96,35

 

1.4.3

інші витрати

тис. грн

47,18

54,48

86,53

54,48

 

2

Адміністративні витрати, зокрема:

тис. грн

457,30

502,73

341,46

355,27

 

2.1

витрати на оплату праці

тис. грн

253,76

316,02

249,37

273,20

 

2.2

відрахування на соціальні заходи

тис. грн

55,83

69,52

54,86

60,10

 

2.3

інші витрати

тис. грн

21,96

21,97

37,23

21,97

 

3

Витрати на збут, зокрема:

тис. грн

0,00

0,00

0,00

0,00

 

3.1

витрати на оплату праці

тис. грн

0,00

0,00

0,00

0,00

 

3.2

відрахування на соціальні заходи

тис. грн

0,00

0,00

0,00

0,00

 

3.3

інші витрати

тис. грн

0,00

0,00

0,00

0,00

 

4

Інші операційні витрати**

тис. грн

0,00

0,00

0,00

0,00

 

5

Фінансові витрати, % по кредитам

тис. грн

417,48

330,98

416,42

417,48

 

6

Повна собівартість**

тис. грн

11034,16

9993,53

15613,40

9994,15

 

7

Витрати на відшкодування втрат

тис. грн

0,00

0,00

0,00

0,00

 

8

Розрахунковий прибуток,усього**, зокрема:

тис. грн

0,00

0,00

291,61

229,91

 

8.1

податок на прибуток

тис. грн

х

х

48,60

35,07

 

8.2

дивіденди

тис. грн

х

х

0,00

 

 

8.3

резервний фонд (капітал)

тис. грн

х

х

109,97

69,78

 

8.4

на розвиток виробництва (виробничі інвестиції)

тис. грн

х

х

0,00

0,00

 

8.5

інше використання прибутку, погашення кредиту

тис. грн

х

х

133,05

125,06

 

9

Вартість виробництва теплової енергії за відповідними тарифами

тис. грн

11034,16

9993,53

15905,01

10224,06

 

10

Тарифи на виробництво теплової енергії, зокрема:

грн/Гкал

1256,59

1412,31

1397,87

1024,97

 

10.1

паливна складова

грн/Гкал

1048,49

994,84

1066,32

659,96

 

10.2

решта витрат, крім паливної складової

грн/Гкал

208,10

417,47

331,55

365,01

 

11

Реалізація теплової енергії власним споживачам

Гкал

8781

7076

11378

7866

 

12

Обсяг покупної теплової енергії

Гкал

0

0

0

0

 

13

Ціна покупної теплової енергії

грн/Гкал

0

0

0

0

 

14

Відпуск теплової енергії з колекторів власних котелень

Гкал

13729

10820

12743,36

9975

 

15

Собівартість виробництва теплової енергії власними котельнями

грн/Гкал

1256,59

1412,31

1372,24

1001,92

 

 

* Без урахування списання безнадійної дебіторської заборгованості та нарахування резерву сумнівних боргів.

 

 

Начальник відділу житлово - комунального господарства,

благоустрою, охорони навколишнього природного

середовища та інфраструктури                                                         М. В. Рудченко

 

Керуючий справами виконавчого комітету                                     Н. Л. Рогаченко

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО      

 

Рішення виконкому

міської ради

 

       .10.2020 №

 

Додаток 3

 

 

СТРУКТУРА

тарифу на транспортування теплової енергії

№ з/п

Показники

Одиниці виміру

транспортування теплової енергії для потреб населення, бюджетних установ та інших споживачів

період, що передує базовому (факт 2018)

базовий період (факт 2019)

передбачено чинним тарифом

планований період 2020-2021 РР

1

2

3

4

5

6

7

1

Виробнича собівартість, зокрема:

тис. грн

965,54

973,05

1029,45

1061,31

1.1

прямі матеріальні витрати, зокрема:

тис. грн

897,53

899,13

976,46

974,79

1.1.1

електроенергія

тис. грн

368,08

352,33

405,01

355,52

1.1.2

транспортування теплової енергії тепловими мережами інших підприємств

тис. грн

0

0

0

0

1.1.3

вода для технологічних потреб та водовідведення

тис. грн

17,6

16,99

69,74

0,55

1.1.4

матеріали, запасні частини та інші матеріальні ресурси

тис. грн

27,47

28,41

52,93

62,05

1.2

прямі витрати на оплату праці

тис. грн

25,5

25,36

100,42

70,66

1.3

інші прямі витрати, зокрема:

тис. грн

458,88

476,04

348,36

486,01

1.3.1

відрахування на соціальні заходи

тис. грн

5,61

5,58

22,09

15,55

1.3.2

амортизаційні відрахування

тис. грн

228,48

229,05

237,5

229,05

1.3.3

інші прямі витрати

тис. грн

224,79

241,41

88,77

241,41

1.4

загальновиробничі витрати, зокрема:

тис. грн

68,01

73,92

52,99

86,52

1.4.1

витрати на оплату праці

тис. грн

24,70

27,46

36,11

37,79

1.4.2

відрахування на соціальні заходи

тис. грн

5,44

6,04

7,94

8,31

1.4.3

інші витрати

тис. грн

37,87

40,42

8,94

40,42

2

Адміністративні витрати, зокрема:

тис. грн

48,15

52,16

40,81

47,54

2.1

витрати на оплату праці

тис. грн

25,02

29,39

23,94

24,52

2.2

відрахування на соціальні заходи

тис. грн

5,50

6,47

5,27

5,39

2.3

інші витрати

тис. грн

17,63

16,3

11,6

17,63

3

Витрати на збут, зокрема:

тис. грн

0

0

0

0

3.1

витрати на оплату праці

тис. грн

0

0

0

0

3.2

відрахування на соціальні заходи

тис. грн

0

0

0

0

3.3

інші витрати*

тис. грн

0

0

0

0

4

Інші операційні витрати*

тис. грн

0

0

0

0

5

Фінансові витрати

тис. грн

0

0

9,74

0

6

Повна собівартість*

тис. грн

1013,69

1025,21

1080,00

1108,85

7

Витрати на відшкодування втрат

тис. грн

0

0

0

2161,66

8

Розрахунковий прибуток*, усього, зокрема:

тис. грн

0

0

0

0

8.1

податок на прибуток

тис. грн

0

0

0

0

8.2

дивіденди

тис. грн

0

0

0

0

8.3

резервний фонд (капітал)

тис. грн

0

0

0

0

8.4

на розвиток виробництва (виробничі інвестиції)

тис. грн

0

0

0

0

8.5

інше використання прибутку

тис. грн

0

0

0

0

9

Вартість транспортування теплової енергії за відповідними тарифами

тис. грн

1013,69

1025,21

1080,00

3270,51

10

Тариф на транспортування теплової енергії

грн/Гкал

115,44

144,89

94,92

415,78

11

Обсяг надходження теплової енергії до мережі ліцензіата, зокрема:

Гкал

13729

10820

12743,36

9975

11.1

власної теплової енергії

Гкал

13729

10820

12743,36

9975

11.2

теплової енергії інших власників для транспортування мережами ліцензіата

Гкал

0

0

 

 

0

 

 

0

12

Втрати теплової енергії в мережах ліцензіата, усього, зокрема:

Гкал

4948

3744

1365,36

2109

12.1

власної теплової енергії

Гкал

4948

3744

1365,36

2109

12.2

теплової енергії інших власників для транспортування мережами ліцензіата

Гкал

0

0

0

0

13

Корисний відпуск теплової енергії з мереж ліцензіата, усього, зокрема:

Гкал

8781

7076

11378

7866

13.1

господарські потреби ліцензованої діяльності

Гкал

0

0

0

0

13.2

корисний відпуск теплової енергії інших власників

Гкал

0

0

0

0

13.3

корисний відпуск теплової енергії власним споживачам, зокрема на потреби:

Гкал

8781

7076

11378

7866

13.3.1

населення

Гкал

6038

4705

8172

5142

13.3.2

релігійних організацій

Гкал

0

0

0

0

13.3.3

бюджетних установ та організацій

Гкал

2338

2030

2381

2313

13.3.4

інших споживачів

Гкал

405

341

825

411

14

Обсяг транспортування теплової енергії ліцензіата мережами іншого(их) транспортувальника(ів)

Гкал

0

0

0

0

15

Тариф(и) іншого(их) транспортувальника(ів) на транспортування теплової енергії

грн/Гкал

0

0

0

0

 

 

* Без урахування списання безнадійної дебіторської заборгованості та нарахування резерву сумнівних боргів.

 

 

Начальник відділу житлово - комунального господарства,

благоустрою, охорони навколишнього природного

середовища та інфраструктури                                                         М. В. Рудченко

 

Керуючий справами виконавчого комітету                                     Н. Л. Рогаченко

 

ЗАТВЕРДЖЕНО      

 

Рішення виконкому

міської ради

 

       .10.2020 №

 

Додаток 2

 

СТРУКТУРА

тарифу на постачання теплової енергії

№ з/п

Показники

Одиниці виміру

постачання теплової енергії для потреб населення, бюджетних установ та інших споживачів

період, що передує базовому (факт 2018)

базовий період (факт 2019)

передбачено чинним тарифом

планований період 2020-2021 рр

1

2

3

4

5

6

7

1

Виробнича собівартість, зокрема:

тис. грн

295,57

362,51

782,82

336,27

1.1

електроенергія

тис. грн

1,86

1,99

0

0,77

1.2

вода для технологічних потреб та водовідведення

тис. грн

0,15

0,14

0

0,07

1.3

прямі матеріальні витрати

тис. грн

33,50

27,27

36,01

2,50

1.3

прямі витрати на оплату праці

тис. грн

79,73

93,81

198,89

111,45

1.4

інші прямі витрати, зокрема:

тис. грн

76,48

101,94

413,40

106,59

1.4.1

відрахування на соціальні заходи

тис. грн

17,54

20,64

43,76

24,52

1.4.2

амортизаційні відрахування

тис. грн

1,97

1,2

2,78

1,97

1.4.3

інші прямі витрати

тис. грн

56,97

80,1

366,86

80,1

1.5

загальновиробничі витрати, зокрема:

тис. грн

103,85

137,36

134,52

114,89

1.5.1

витрати на оплату праці

тис. грн

77,25

101,60

110,07

83,18

1.5.2

відрахування на соціальні заходи

тис. грн

17,00

22,35

24,21

18,30

1.5.3

інші витрати

тис. грн

9,6

13,41

0,24

13,41

2

Адміністративні витрати, зокрема:

тис. грн

100,40

27,82

114,18

69,51

2.1

витрати на оплату праці

тис. грн

78,63

18,37

57,52

52,54

2.2

відрахування на соціальні заходи

тис. грн

17,30

4,04

12,65

11,56

2.3

інші витрати

тис. грн

4,47

5,41

44,01

5,41

3

Витрати на збут, зокрема:

тис. грн

0

0

0

0

3.1

витрати на оплату праці

тис. грн

0

0

0

0

3.2

відрахування на соціальні заходи

тис. грн

0

0

0

0

3.3

інші витрати*

тис. грн

0

0

0

0

4

Інші операційні витрати*

тис. грн

0

0

0

0

5

Фінансові витрати

тис. грн

0

0

13,99

0

6

Повна собівартість*

тис. грн

395,97

390,33

910,99

405,78

7

Витрати на відшкодування втрат

тис. грн

0

0

0

0

8

Розрахунковий прибуток, усього, зокрема:

тис. грн

0

0

0

0

8.1

податок на прибуток

тис. грн

х

х

0

0

8.2

дивіденди

тис. грн

х

х

0

0

8.3

резервний фонд (капітал)

тис. грн

х

х

0

0

8.4

на розвиток виробництва (виробничі інвестиції)

тис. грн

х

х

0

0

8.5

інше використання прибутку

тис. грн

х

х

0

0

9

Вартість постачання теплової енергії за відповідними тарифами

тис. грн

395,97

390,33

910,99

405,78

10

Тариф на постачання теплової енергії

грн/Гкал

45,09

55,16

80,07

51,59

11

Обсяг реалізованої теплової енергії власним споживачам, зокрема на потреби:

Гкал

8781

7076

11378

7866

11.1

населення

Гкал

6038

4705

8172

5142

11.2

релігійних організацій

Гкал

0

0

0

0

11.3

бюджетних установ та організацій

Гкал

2338

2030

2381

2313

11.4

інших споживачів

Гкал

405

341

825

411

 

* Без урахування списання безнадійної дебіторської заборгованості та нарахування резерву сумнівних боргів.

 

 

Начальник відділу житлово - комунального господарства,

благоустрою, охорони навколишнього природного

середовища та інфраструктури                                                         М. В. Рудченко

 

Керуючий справами виконавчого комітету                                     Н. Л. Рогаченко

 

 

 

ПРОЕКТ

УКРАЇНА

СОЛЕДАРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 РІШЕННЯ

 

01.10.2020  №

м. Соледар  

Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг №№ 129-136, що надаються відділом містобудування, архітектури та капітального будівництва

 

На виконання Закону України від 06.09.2012 року 35203 – VІ «Про адміністративні послуги», постанови Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 року № 44 «Про затвердження вимог до підготовки технологічної  картки адміністративної послуги», керуючись статтями 31, 59   Закону України від 21 травня 1997 року №280/97-ВР "Про місцеве самоврядування в Україні" із змінами,  виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

1.     Затвердити:

1) Інформаційну та технологічну картки адміністративної послуги №129 з видачі  повідомлення про відповідність намірів замовника щодо місця розташування тимчасової споруди комплексній схемі розміщення тимчасових споруд(у разі її наявності), будівельним нормам (додатки 1,2);

 

2) Інформаційну та технологічну картки адміністративної послуги №130 з видачі паспорта прив’язки тимчасової споруди (ТС) для провадження підприємницької діяльності(додатки 3,4);

 

3) Інформаційну та технологічну картки адміністративної послуги №131 з видачі ордера на видалення зелених насаджень (додатки 5,6);

 

4) Інформаційну та технологічну картки адміністративної послуги№132 з присвоєння адрес об’єктамбудівництва та об’єктамнерухомого майна(додатки 7,8);

5) Інформаційну та технологічну картки адміністративної послуги №133 з надання висновку про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (додатки 9,10);

 

6) Інформаційну та технологічну картки адміністративної послуги №134 з видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки (додатки 11,12);

 

7) Інформаційну та технологічну картки адміністративної послуги №135 з надання згоди на проектування щодо переведення житлового приміщення в нежитлове(додатки 13,14);

 

8)Інформаційну та технологічну картки адміністративної послуги №136 з видачі містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки(додатки 15,16);

 

2.         Організаційне виконання цього рішення покласти на начальника відділу містобудування архітектури та капітального будівництва СоколенкоІ.М.

 

3.         Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань житлово-комунального господарства Черняєва А.О.

 

 

Міський голова              О.М. Степаненко

 

 

ПРОЕКТ

УКРАЇНА

СОЛЕДАРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 РІШЕННЯ

 

 

 

 .10.2020 № 

м. Соледар

 

Про початок опалювального сезону 2020-2021 років на території Соледарської міської об’єднаної територіальної громади

 

Розглянувши службову записку від  .2020 року № 3889/18-26 в. о. заступника міського голови з питань житлово – комунального господарства Чуйко О. Г., щодо початку опалювального сезону 2020 – 2021 років на території Соледарської міської об’єднаної територіальної громади, відповідно до пункту 5 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 року № 630 зі змінами, керуючись статтями 30,52 Закону України від 21 травня 1997 року №280/97-ВР  «Про місцеве  самоврядування в України», зі змінами, виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Розпочати опалювальний сезон 2020-2021 років на території Соледарської міської об’єднаної територіальної громади:

1) з 01.10.2020 року в індивідуальному житловому секторі згідно з укладеними договорами;

2) з 15.10.2020 року для всіх інших споживачів за умови, якщо середньо доба температура зовнішнього повітря впродовж трьох діб буде складати +8С і нижче.

 

2. ТОВ «Бахмут - Енергія» (Повиленас), Управлінню освіти (Замараєва), відділу охорони здоров'я (Безкровний), відділу культури та з питань діяльності засобів масової інформації (Кучер), відділу молоді та спорту (Назаренко), СКВРЖП «Ремонтник» (Гутковська), СКП «Водоканал» (Чуйко), КП «Яковлівське» (Московка), ДП «Артемсіль» (Фіоктистов), в. о. старости Бахмутського старостинського округу №1 Черновій О.І., Берестівського старостинського округу №2 Федоровій І. М., Васюківського старостинського округу №3 Морозу Ю. М., Володимирівського старостинського округу №4 Борщевському М.С., Міньківського старостинського округу №5 Безвесілному О. В., Никифорівського старостинського округу №6 Точеному  Д. С., Парасковіївського старостинського округу №7 Заікіній І. Л., Роздолівського та Яківлівського старостинських округів №8, №9 Боровіковій О. В., забезпечити початок опалювального сезону в межах своїх повноважень та згідно з діючим законодавством.

 

3. Начальнику відділу житлово – комунального господарства, благоустрою, охорони навколишнього природного середовища та інфраструктури Рудченку М. В. довести до відома керівників ТОВ «Бахмут - Енергія» Повиленаса Валдеса, ДП «Артемсіль»  Меткого В. В., СКВРЖП «Ремонтник» Гутковської Г. О., СКП «Водоканал» Чуйка К. В., КП «Яковлівське» Московки Р. В., Управління освіти Замараєвої Т. О., відділу охорони здоров'я Безкровного В. І., відділу культури та з питань діяльності засобів масової інформації Кучера О. О., відділу молоді та спорту Назаренка М. С., в. о. старости Бахмутського старостинського округу №1 Чернової О.І., Берестівського старостинського округу №2 Федорової І. М., Васюківського старостинського округу №3 Мороза Ю.М., Володимирівського старостинського округу №4 Борщевського М.С., Міньківського старостинського округу №5 Безвесільного О.В., Никифорівського старостинського округу №6 Точеного  Д. С., Парасковіївського старостинського округу №7 Заікіної І. Л., Роздолівського та Яківлівського старостинських округів №8, №9 Боровікової О. В. дане рішення.

 

4. Організаційне виконання рішення покласти на відділ житлово-комунального господарства, благоустрою, охорони навколишнього природного середовища та інфраструктури (Рудченко).

 

5. Контроль за виконання цього рішення покласти на заступника міського голови з питань житлово – комунального господарства Черняєва А. О.

 

 

Міський голова                                                                         О. М. Степаненко

 

 

 

ПРОЕКТ

УКРАЇНА

СОЛЕДАРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 РІШЕННЯ

 

 

     .10.2020  №  

м. Соледар

 

Про  стан забезпечення належного утримання, рівня і якості обслуговування житлових будинків та надання послуг населенню СКВРЖП «Ремонтник»  

 

          Заслухавши інформацію виконуючого обов’язки директора Соледарського комунального виробничого ремонтно-житлового підприємства «Ремонтник» Гутковської Г. О. про стан забезпечення належного утримання, рівня і якості обслуговування житлових будинків та надання послуг населенню СКВРЖП «Ремонтник»  протягом 2020 року, з  метою підвищення рівня і якості обслуговування житлових будинків та надання послуг населенню  комунальними підприємствами міста, відповідно до плану роботи виконавчих органів Соледарської міської ради на 3 квартал 2020 року, затвердженого рішенням виконкому від   р. №  , керуючись статями 30, Закону України від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» з внесеними до нього змінами, виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

         1. Інформацію виконуючого обов’язки директора Соледарського комунального виробничого ремонтно-житлового підприємства «Ремонтник» Гутковської Г. О.  про стан забезпечення належного утримання, рівня і якості обслуговування житлових будинків та надання послуг населенню СКВРЖП «Ремонтник» взяти до уваги.

 

         2. Визнати стан забезпечення належного утримання, рівня і якості обслуговування житлових будинків та надання послуг населенню СКВРЖП «Ремонтник» (Гутковська)  задовільним.

 

          3. Виконуючому обов’язку директора Соледарського комунального виробничого ремонтно-житлового підприємства «Ремонтник» Гутковській Г. О.:

1) Скласти розгорнутий перспективний план заходів по капітальному ремонту житлових будинків відповідно до їх технічного стану та надати на затвердження у виконком міської ради до 01.10.2020. 

2) Надати у виконком міської ради інформацію щодо  поточного   ремонту будинків (з  визначенням  конкретних робіт ) на 2020 рік у термін до 01.10.2020 та надавати щомісячні звіти по його виконанню.

          

         4. Заслухати на засіданні виконкому міської ради  у четвертому кварталі 2019 року звіт виконуючого обов’язки директора Соледарського комунального виробничого ремонтно-житлового підприємства «Ремонтник» Гутковської Г. О.  про  стан відповідності розрахунків населення  наданим послугам.

 

         5. Організаційне виконання цього рішення покласти на начальника відділу житлово-комунального господарства, благоустрою, охорони навколишнього природного середовища та інфраструктури Соледарської міської ради Рудченка М. В. та виконуючого обов’язки директора Соледарського комунального виробничого ремонтно-житлового підприємства «Ремонтник» Гутковську Г. О.   

 

         6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань житлово-комунального господарства Черняєва А.О.

 

 

Міський голова                                                                                О. М. Степаненко

 

 

 

ПРОЕКТ

УКРАЇНА

СОЛЕДАРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 РІШЕННЯ

 

            .2020  №       

  м. Соледар

 

Про готовність комунальних підприємств Соледарської міської об’єднаної територіальної громади щодо забезпечення безперебійного руху автотранспорту на території громади у зимовий період 2020-2021 років

 

Заслухавши інформацію начальника відділу житлово-комунального господарства, благоустрою, охорони навколишнього природного середовища та інфраструктури  Рудченка М.В. про готовність комунальних підприємств Соледарської міської об’єднаної територіальної громади щодо забезпечення безперебійного руху автотранспорту на території громади у зимовий період 2020-2021 років, відповідно до плану роботи виконавчих органів на 4 квартал 2020 року, затвердженого рішенням виконавчого комітету від     .201   №    ,керуючись статтями 30,52 Закону України від 21 травня 1997 року №280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» з внесеними до нього змінами, виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1.Інформацію начальника відділу житлово-комунального господарства, благоустрою, охорони навколишнього природного середовища та інфраструктури  Рудченка М.В. про готовність комунальних підприємств Соледарської міської об’єднаної територіальної громади щодо забезпечення безперебійного руху автотранспорту на території громади у зимовий період 2020-2021 років взяти до відома.

2. Затвердити:

1) склад штабу оперативного реагування щодо забезпечення безперебійного руху автотранспорту  по Соледарській міській об’єднаній територіальній громаді згідно з додатком 1;

 

2) схему закріплення вулично–дорожньої мережі за підприємствами усіх форм власності Соледарської міської об’єднаної територіальній громади згідно з додатком 2.

 

3. Керівникам підприємств усіх форм власності забезпечити розчищення від снігових заметів, посипку протиожеледним матеріалом закріплених ділянок протягом зимового  періоду 2020-2021 років.

 

4. Організаційне виконання рішення покласти на начальника відділу житлово-комунального господарства, благоустрою, охорони навколишнього природного середовища та інфраструктури  Рудченка Г.В.

 

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на  заступника міського голови з питань житлово-комунального господарства Черняєва А.О.

 

 

Міський голова                                                                                  О. М. Степаненко

 

 

                                                                                               Додаток 1

Рішення виконкому

міської ради

 

від 07.12.2018 № 234

                                                                                    

 

Склад

штабу оперативного реагування щодо забезпечення безперебійного руху автотранспорту по Соледарській міській об’єднаній територіальній громаді

 

Черняєв Андрій Олександрович                       - заступник міського голови з питань житлово-комунального господарства, начальник штабу;

Коваленко Геннадій Віталійович             - начальник відділу житлово-комунального господарства, благоустрою, охорони навколишнього природного середовища та інфраструктури, заступник начальника штабу;

                                                                                                                    

Пищалка Світлана Анатоліївна                         - спеціаліст ІІ категорії відділу житлово-комунального господарства, благоустрою, охорони навколишнього природного середовища та інфраструктури, секретар штабу.

 

                                                   Члени штабу

 

Агумава Наталя  Валентинівна                - директор СКП «Комунальник»;

 

Губаренко Сергій Олексійович                         - головний інженер СКВРЖП «Ремонтник»;

 

Московка Роман Васильович                     - директор КП «Яковлівське»;

 

Матяш Андрій Олександрович                         - головний енергетик ТОВ «Кнауф Гіпс Донбас»  (за узгодженням);

Паньков Анатолій Іванович                     - начальник ВАТЦ ДП «Артемсіль»,      (за узгодженням);

                                                                

Скрипник Дмитро Іванович                              - директор рудника №1,3 ДП «Артемсіль» (за узгодженням);

 

 

 

Начальник відділу житлово-комунального

господарства, благоустрою, охорони

навколишнього природного середовища

та інфраструктури                                                                          Г.В.Коваленко

 

 

Керуючий справами виконкому                                               Н.Л.Рогаченко

 

Додаток  2

                                                                                     Рішення виконкому

                                                                                     міської ради

 

                                                                                     від 07.12.2018 № 234

                                                                                    

Схема закріплення

 вулично-дорожньої мережі за підприємствами усіх форм власності Соледарської міської об’єднаній територіальної громади

 

Перелік підприємств

Перелік  закріплених вулиць

СКП „Комунальник”

Об”їзна дорога (52 Стрілкова дивізія, Преображенська, Дачна, Маяковського, Конституція), дорога до міських кладовищ та заїзди на кладовища, дорога від маг. Аркадія до вул..Маяковського, спуск до лікарні, дорога до гаражів по вул. Носова, вул. Карпінського, вул. Паркова, дорога по вул.Франко, територія Свято Преображенського Храму та під»їзд, міські тротуари, дороги вулиць приватного сектора ст. Сіль: Центральна, Річна, Щедра, Франко, ВЧД, Залізнична, Медова, Весняна, пров. Весняний, Стадіонна, МПС, Молодогвардійців, Чайковського. Під»їзд до контейнерних майданчиків, дорога  вздовж гаражів по вул. Карпінського.

 Вулиці приватного сектора м-ну Білокам»янка: вул. Тельмана,Пархоменко, Степна, Молодіжна, Червонофлотська, пров. Карла Лібкнехта, Металургів, Булавіна, Космонавтів,вул. Тичини, Алебастрова, Лугова, Шкільна, Вокзальна, Привокзальна, Комарова.

СКВРЖП „Ремонтник”

Під”їзні дороги прибудинкової території центральної частини міста, мікрорайонів Білокам”янка та Деконка , під»їзна дорога до д/з №14, дорога від буд. №20 по вул. Носова до вул. 52-її Стрілкової дивізії, дорогавулиць Карпінського від буд. №6 до буд. №13  (внутрішня), дорога  вздовж  колишнього д/з №8 «Зірочка»,  дорога від колишньої  котельні до ЗШ №13.

ДП „Артемсіль” Рудник №7

Територія підприємства.

Вул. Полковникова, Бездворного, Павших  Героїв, Піонерська, Суворова, Соляників, Лермонтова, Шахтарська, пров. Танкістів, вул.Паризької Комуни, 1а – Самойлівка.

ДП „Артемсіль”Рудник №4

Територія підприємства

Вул. Чапліна, Київська, Поштова, пров. Поштовий, Шосейна, пров. Льотчиків, 8-го Березня, пров. 8-го Березня, Злагоди, Паризької Комуни,1а – 3 БІС.

Автомобільний міст через р. Мокра Плотва, вул. Тіниста, пров.Тінистий, Свободи, Сонячна, Світла, Червоногвардійська.

 

ДП „Артемсіль”Рудник №3

Територія підприємства

Вул. Чернишевського, Островського, Кринична, Льва Толстого, Ликова, пров. Соледарський, Майстрова, Набережна, Гагаріна, Зеленого, Гоголя, Чкалова, пров. Гоголя, Дружби.

 

ТОВ „Кнауф Гіпс Донбас”

Територія підприємства, центральна дорога від АЗС по вул.. Сосюри, Залєвського,   дороги вулиць мікрорайону Деконка: вул. Сосюри, Горького, Володарського, Чапаєва, Ломоносова, Широка, Спортивна, Польова, вул. Короленко, дорога до полігону ТПВ с. Стряпівка.

Соледарське КП «Водоканал»

Під”їзні дороги до ВНС, КНС та очисних споруд.

територія Соледарської міської лікарні №4, район ЗОШ №13. Дороги вулиць приватного сектора ст. Сіль: Мічуріна, пров. Мічуріна, Енгельса, Річна, Центральна, Щедра, Черняхівського, Перемоги, Зарічна

Соледарська дільниця ТОВ «Бахмут - Енергія»

Під”їзні дороги до теплових пунктів, котелень.

 

КП”Розсадник декоративних та лісових культур „Ялинка”

Територія підприємства, дорога по вул. Лісній,

Бахмутська філія служби автомобільних доріг України

Дорога С050312 Миколаївка – Роздолівка та  дорога С050319 від  / Т-05-13/ - Благодатне –Соледар- Володимирівка з під’їздом до Новопетрівки, дороги які належать Службі автомобільних доріг України у Бахмутському, Яковлівському, Берестівському, Володимирівському, Роздолівському, Парасковіївському, Васюківському, Никіфорівському, Міньківському старостинських округів.

Бахмутський старостинський округ № 1(с.Бахмутське,Підгороднє)

СТОВ «ДонІв Ко» - під’їзні дороги до підприємства, вулиці  с.Бахмутське, Підгороднє.

ЧАО «БАС» - під’їзні дороги до комбікормового заводу, вул..Вокзальна, Привокзальна.

Яковлівський старостинський округ № 9

(с.Яковлівка,Василівка,Липове,

Белогорівка,Веселе)

КП «Яковлівське» - під’їзні дороги до підприємства, вул..с.Яковлівка.

ТОВ «Бахмут-Агро» - під’їзні дороги до підприємства, вул..сіл Василівка, Белогорівка, Липове, Веселе.

Парасковіївський старостинський округ № 7

(с.Парасковіївка, Благодатне, Залізнянське)

ТОВ «Ілюс» - під’їзні дороги до підприємства, вул..п.Кузмінівка, вул..Железнодорожна,Соляників,Світла,Зелена,Верхня,Польова,Лугова,пров.Лермонтова.

Рудник ім..»Володарського» ДП «Артемсіль» -

Вул..Первомайська, Шкільна,Гірників,

ФГ «ЛіксАгро» - Л.Зайченко,Садова,Сіверська,

Перемоги,Паркова,Чапліна,пров.Річний,Новий,Миру.

ФГ»Парус» - вул.Лісна

Володимирівський старостинський округ № 4 (с.Володимирівка,

Пилипчатине,Стряпівка,Трипілля)

ФГ Агро-Деметра»,ТОВ «Агроінвест» - с.Стряпівка,Володимирівка, вул..Дачна,

Пшенична,Центральна,Мічуріна,Молодіжна,Лісова,

Ломоносова,Нова,Сосюри.

ФГ «Артеміда» - с.Пилипчатине ,вул..Чкалова,Набережна,Степова,

Сонячна.

ПП Соколенко І.Л.,ПП Соколенко В.Л.,ПП Литвиненко – вул..с.Трипілля.

Никифорівський старостинський округ

№ 6 (Никифорівка,

Діброва,Липівка,

Федорівка друга)

ТОВ «Бахмут Агро» - с.Федорівка друга, Діброва.

ТОВ «Бахмут Агро», ТОВ «Агротех» - с.Никифорівка,

Від с.Никифорівка до траси Харьків-Ростов та до с. Райолександрівки.

 

Роздолівський старо

стинський округ №8

(Роздолівка,Миколаївка,Краснополівка)

КП «Яковлівське» - с.Роздолівка, вул..Толочкова,

Миру,Грушинського,Вишнева,Незалежності.

С.Миколаївка,Краснополівка.

 

Васюковський старостинський  округ

№ 3 (Васюківка,Федорівка,Пазено,Хромівка,

Сакко і Ванцетті)

СТОВ «Моноліт» - с.Васюківка, вул..Садова, Лугова,Миру, Урожайна.

С.Сакко і Ванцетті.

С.Пазено

КФГ «Росинка» - с.Федорівка, вул..Польова,Зарічна,Молодіжна,Шосейна,Садова, пров.Садовий.

ФОП Ткаченко – с.Хромівка, Бондарне.

Міньківський старостинський округ

№ 5 (Міньківка,Голубівка,

Дубово-Василівка,

Оріхово-Василівка,

Привілля)

 

СТОВ «АТО» - с.Міньківка, вул..Широка,Медова,

Центральна. С.Орехово Василівка.

ТОВ «Бахмут Агро» - с.Міньківка, вул..Партизанська,Ягідна, с. Дубово Василівка,

С.Голубівка, дорога від траси Харьків – Довжанський до току у с.Міньківка.

СТОВ «Ілюс» - вул..Ягідна,

ТОВ «Колос» - вул..Молодіжна,Шкільна, Залісна

СФГ «Привілля» - с.Привілля.

Берестівський старостинський округ

№ 2 (Берестове,Спірне,

Виїмка,Нагірне)

ЧП «Калісниченка» - с.Берестове, вул..Центральна,Садова,Симонова,Студенська,

Степова,пров.Молодіжний,дорога на цвинтар.

ЗСУ – с.Спірне,Виїмка,Нагірне.

 

Начальник відділу житлово-комунального

господарства, благоустрою, охорони

навколишнього природного середовища

та інфраструктури                                                                        Г.В.Коваленко

 

Керуючий справами виконавчого

комітету                                                                                            Н.Л.Рогаченко

 

 

 

ПРОЕКТ

УКРАЇНА

СОЛЕДАРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 РІШЕННЯ

 

 

     .10.2020 №

м. Соледар

 

Про підсумки підготовки підприємств житлово-комунального господарства Соледарської міської об’єднаної територіальної громади до роботи в осінньо-зимовий період 2020-2021 років

 

           Заслухавши інформацію начальника відділу житлово-комунального господарства, благоустрою, охорони навколишнього природного середовища та інфраструктури  Рудченка М. В. про підсумки підготовки підприємств житлово-комунального господарства Соледарської міської об’єднаної територіальної громади до роботи в осінньо-зимовий період 2020-2021 років, враховуючи рішення виконкому міської ради від 5 вересня 2019 року №172 «Про стан підготовки підприємств житлово - комунального господарства Соледарської міської об’єднаної територіальної громади до роботи в осінньо - зимовий період 2019-2020 років», відповідно до плану роботи виконавчих органів Соледарської міської ради на 4 квартал 2019 року, затвердженого рішенням виконкому від 5 вересня 2019 року №177, керуючись статтями 30, 52 Закону України від 21 травня 1997 року №280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» з внесеними до нього змінами, виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

          1. Інформацію начальника відділу житлово-комунального господарства, благоустрою, охорони навколишнього природного середовища та інфраструктури  Рудченка М. В. про підсумки підготовки підприємств житлово-комунального господарства Соледарської міської об’єднаної територіальної громади до роботи в осінньо-зимовий період  2020-2021 років взяти до відома.

 

          2. Визнати рішення виконкому міської ради від 03.10.2019  № 192«Про підсумки підготовки  підприємств житлово-комунального господарства Соледарської міської об’єднаної територіальної громади до роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 років» виконаним та зняти з контролю.

 

3. Визнати стан підготовки підприємств житлово-комунального господарства Соледарської міської об’єднаної територіальної громади до роботи в осінньо-зимовий період  2019 -2020 років задовільним.

 

4. Соледарському комунальному виробничому ремонтно-житловому підприємству «Ремонтник» (Гутковська) завершити заплановані роботи щодо ремонту внутрішньо будинкових мереж, ремонту між панельних швів, м'якої та шиферної покрівлі житлових будинків, придбати посипний матеріал у термін до 30.11.2020 року.

 

5. Соледарському комунальному підприємству «Водоканал» (Чуйко) завершити заплановані роботи щодо установки вантузів на ВНС 2, ремонту електродвигуна 75 кВт ВНС – 1, ремонту  насосного  агрегата NK- 65 на ВНС -2, чистку та дизинфекцію резервуарів на ВНС -1 та ВНС-2 у термін до 30.10.2020року.

 

6. Соледарському комунальному підприємству «Комунальник» (Агумава) завершити заплановані роботи щодо висадки дерев та чагарників, придбати  посипні матеріали, придбати паливно - мастильні матеріали у термін до 30.11.2020 року.

 

7. Комунальному підприємству «Яковлівське» (Московка) завершити заплановані роботи щодо  ремонту екскаватора, придбати  посипні матеріали у термін до 30.11.2020 року.

 

8. Комунальному підприємству «Розсадник декоративних і лісових культур «Ялинка» (Лябах) завершити заплановані роботи щодо утеплення грядок, завезення піску для посипки доріг в період ожеледиці у термін 30.10.20 року.

 

9. Приватному підприємству «Міньківське комунальне підприємство» (Бєлов) завершити заплановані роботи щодо заміни трубопроводу системи опалення 100 м в двотрубному обчислені (Д-75-100мм) від котельної до Міньківського НВК, підготовки машини та механізмів до роботи в умовах понижених температур у термін до 30.10.2020 року.

 

10. Керівникам підприємств житлово–комунального господарства (Гутковська, Чуйко, Агумава, Московка, Лябах, Бєлов) надати інформацію щодо виконання пунктів 4,5,6,7,8,9 цього рішення до відділу житлово-комунального господарства, благоустрою, охорони навколишнього природного середовища та інфраструктури (Рудченко) у термін до 04.12.2020 року.

 

11. Організаційне виконання цього рішення покласти на начальника відділу житлово-комунального господарства, благоустрою, охорони навколишнього природного середовища та інфраструктури  Рудченка М. В.

 

12. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань житлово-комунального господарства Черняєва А.О.

 

 

Міський голова                                                                                     О.М.Степаненко

 

 

 

ПРОЕКТ

УКРАЇНА

СОЛЕДАРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 РІШЕННЯ

 

 

01.10.2020 №

м.Соледар

 

Про надання матеріальної допомоги 

 

Розглянувши службову записку від _________ начальника організаційного відділу Кононченко О.С., враховуючи протокол засідання комісії по розгляду заяв громадян про надання матеріальної допомоги від ___________, відповідно до Комплексної програми з соціального захисту малозабезпечених верств населення та інших пільгових категорій Соледарської міської ради на 2020 рік, затвердженої рішенням міської ради від 19.12.2019 № 7/50-1166, керуючись статтями 34, 52 Закону України від    21 травня 1997 року № 280/97 - ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» із змінами, виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

1.Надати матеріальну допомогу мешканцям Соледарської міської об’єднаної територіальної громади на лікування, згідно зі списком (додаток).

2.Організаційне виконання цього рішення покласти на начальника організаційного відділу Кононченко О.С., начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності  Жердій Л.Ю.

 

 

Міський голова                                                                              О.М.Степаненко

 

   

Яндекс.Метрика