Пошук  

   

Рубрики  

   

Рекомендуємо відвідати  

       У 2012 році в міській раді
         запроваджено систему
           управління якістю

   

Увійти/Вийти  

   

Соледарська міська рада оголошує конкурс з визначення  автомобільного перевізника на міському автобусному маршруті загального користування у м. Соледарі

            Об’єктом конкурсу є маршрут №1 міського автобусного сполучення: Мікрорайон Деконка (ЗА вул. Ломоносова) – Станція Сіль (ЗА) (через вул. Чернишевського (ЗА). Сукупність оборотних рейсів міського автобусного сполучення на об’єкті конкурсу становить не менш як 8 на день.

            Основні умови конкурсу:

            У конкурсі можуть брати участь всі автомобільні перевізники, що відповідають його умовам.

            До участі в конкурсі не допускаються автомобільні перевізники, які: визнані банкрутами або щодо яких порушено процедуру банкрутства (за  винятком тих, стосовно яких проводиться процедура санації), або які перебувають у стадії ліквідації; подали на розгляд документи неналежним чином оформлені чи не в повному обсязі або такі, що містять недостовірну інформацію; не відповідають вимогам статті 34 Закону України "Про автомобільний транспорт"; мають несплачені штрафні санкції, або водії якого мають несплачені штрафи, накладені відповідно до ст. 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення, неоскаржені у судовому порядку (що були накладені не пізніше ніж за 20 днів до дати проведення конкурсу); не мають достатньої кількості транспортних засобів для виконання перевезень, зумовлених об'єктом конкурсу.

            Для участі в конкурсі претендент подає Організатору такі документи:

            1) заяву встановленого зразка:

            2) копію свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта господарювання;

            3) нотаріально завірену копію ліцензії на право надання послуг з перевезень пасажирів;

            4) перелік транспортних засобів, які пропонуються до використання на автобусному маршруті із зазначенням марки, моделі, пасажиромісткості, VIN-коду транспортного засобу, державного номерного знака, року випуску транспортного засобу;

            5) копії ліцензійних карток на кожний автобус, який пропонується до використання на автобусному маршруті;

            6) копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або тимчасових реєстраційних талонів автобусів, що пропонуються до використання на маршруті;

            7)копію документа, що підтверджує проведення процедури санації (за умови її проведення);

            8) письмову інформацію про наявність або відсутність транспортних засобів, що пристосовані для перевезення осіб з особливими потребами;

            9) анкету, в якій передбачається питання, що будуть враховані під час перевірки достовірності відомостей, що містяться у документах для участі у конкурсі та під час підрахунків за бальною системою оцінки пропозицій перевізників-претендентів.

            10) копія штатного розпису, податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма N 1ДФ) за останні повні два квартали.

            Документи для участі в конкурсі подаються перевізником-претендентом у закритому конверті (пакеті). Пронумеровуються, прошиваються, підписуються уповноваженою особою перевізника-претендента та скріплюються печаткою з позначенням кількості сторінок цифрами і словами.

            Плата за участь у конкурсі з перевізників-претендентів не стягується.

            Документи на конкурс приймаються до 16.00 08.10.2015року, за адресою:84545, м.Соледар, вул..Леніна,3а, каб. 8.

            Документи, які надійшли для участі в конкурсі після встановленого строку, не розглядаються.

            Перелік документів та заяву можна отримати за адресою:адресою: 84545, м. Соледар, вул. Леніна,3а, каб. 8. або на офіційному веб-сайті Соледарської міської ради www.solerada.gov.ua .

            Конкурс відбудеться 23.10.2015 року о 10.00 за адресою: м. Соледар, вул. Леніна, 3а, сесійна зала.

            Телефон для довідок: (0627) 44-20-37.

 

 

   

Яндекс.Метрика