Пошук  

   

Рубрики  

   

Рекомендуємо відвідати  

   

   

Увійти/Вийти  

   

 

  Бахмутська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області  інформує!


 

 ДО УВАГИ ПЛАТНИКІВ ПДВ: «ГАРЯЧІ» ТЕЛЕФОННІ ЛІНІЇ «РЕЄСТРАЦІЯ В ЄРПН»!

 

Головним управлінням ДФС у Донецькій області запроваджено тимчасові (до 30 грудня 2018 року) «гарячі» телефонні лінії «Реєстрація в ЄРПН» для надання платникам ПДВ інформаційно-консультаційних послуг з питань реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

 

Телефони «гарячих» телефонних одноканальних ліній

 

Територія обслуговування «гарячої» телефонної лінії

Номер телефону «гарячої» лінії

Донецька область (ГУ ДФС у Донецькій області)

(097) 1015977

м. Бахмут, Бахмутський район (Бахмутське управління ГУ ДФС у Донецькій області)

(06274) 4-60-12

(06274) 4-60-11

м. Костянтинівка, Костянтинівський район (Костянтинівсько-Дружківське управління ГУ ДФС у Донецькій області)

(06272) 2-84-82

м. Дружківка (Костянтинівсько-Дружківське управління ГУ ДФС у Донецькій області)

(06267) 4-57-39

м. Краматорськ (Краматорське управління ГУ ДФС у Донецькій області)

(06264) 3-58-30

(06264) 5-95-63

(0626) 44-25-42

м. Покровськ, м. Мирноград, м. Новогродівка,  м. Селидове, Покровський район (Покровсько-Добропільське управління ГУ ДФС у Донецькій області)

(06239) 2-35-99

м. Добропілля, Добропільський, Олександрівський райони (Покровсько-Добропільське управління ГУ ДФС у Донецькій області)

(06277) 2-88-65

м. Маріуполь (Маріупольське управління ГУ ДФС у Донецькій області)

(095) 3836562

(098) 1244750

м. Слов’янськ, м. Лиман, Слов’янський, Лиманський райони (Слов’янське управління ГУ ДФС у Донецькій області)

(06262) 3-30-26

(0626) 62-13-36

Волноваський район (Волновасько-Мангушське управління ГУ ДФС у Донецькій області)

(06244) 4-21-26

Мангушський, Нікольський райони (Волновасько-Мангушське управління ГУ ДФС у Донецькій області)

(06297) 2-43-70

Мар’їнський район (Мар’їнське управління ГУ ДФС у Донецькій області)

(06278) 3-36-48

 

м. Вугледар, Великоновосілківський район, (Мар’їнське управління ГУ ДФС у Донецькій області)

(06273) 6-42-55

 

Графік роботи «гарячих» телефонних ліній:

 

понеділок – четвер

з 9 год. 00 хв. до 17 год. 30 хв.

перерва в роботі – з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.

п’ятниця

з 9 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв.

перерва в роботі – з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.

 

в неробочі дні «гарячі» телефонні лінії не працюють

 

 В  декларації про майновий стан і доходи мають зазначатися  відомості про нерухоме

та рухоме майно.

 

 

Фізичні особи — підприємці подають до контролюючого органу податкову декларацію про майновий стан і доходи за місцем своєї податкової адреси за результатами календарного року у строки, встановлені Податковим кодексом для річного звітного податкового періоду, в якій також зазначаються авансові платежі з податку на доходи (пп. 177.5 ст. 177 Кодексу).

Фізичні особи — підприємці, які зареєстровані протягом року в установленому законом порядку або перейшли із спрощеної системи оподаткування на загальну систему оподаткування чи сплачували фіксований податок до набрання чинності Кодексом, подають податкову декларацію за результатами звітного кварталу, в якому розпочато таку діяльність або відбувся перехід на загальну систему оподаткування. Вперше зареєстровані підприємці в податковій декларації також зазначають інформацію про майновий стан та доходи станом на дату державної реєстрації підприємцем (пп. 177.5.2 п. 177.5 ст. 177 Кодексу).

Річна податкова декларація подається фізичними особами — підприємцями протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року, в якій поряд із доходами від підприємницької діяльності мають зазначатися інші доходи з джерел їх походження з України та іноземні доходи.

При цьому фізичні особи, стосовно яких проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи — підприємця за її рішенням, подають податкову декларацію за останній базовий податковий (звітний) період, в якій відображаються винятково доходи від проведення підприємницької діяльності, протягом 30 календарних днів з дня проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності.

У разі проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи — підприємця за її рішенням останнім базовим податковим (звітним) періодом є період з дня, що настає за днем закінчення попереднього базового податкового (звітного) періоду, до останнього дня календарного місяця, в якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності (п. 177.11 ст. 177 Податкового кодексу).

Відповідно до форми податкової декларації (затвердженої наказом № 859) у відомостях про власне нерухоме (рухоме) майнота/або майно, яке надається в оренду (суб­оренду), зазначаються відомості про нерухоме (рухоме) майно, що перебуває у власності платника податку станом на кінець звітного (податкового) року як на території України, так і за її межами, відповідно до категорії об’єкта нерухомого майна

 .

 

Кожній категорії об’єктів майна призначається окремий номер:

 1 — земельні ділянки

 7 — автомобілі легкові

 2 — житлові будинки

 8 — автомобілі вантажні (спеціальні)

 3 — квартири

 9 — водні транспортні засоби

 4 — садові (дачні) будинки

 10 — повітряні судна

 5 — гаражі

 11 — мотоцикли (мопеди)

 6 — водойми

 12 — інше нерухоме (рухоме) майно

 

Кожний об’єкт майна відображається платником податку окремо із зазначенням у графі:

 2 — номера категорії об’єктів

 3 — місцезнаходження (країна, адреса) або марки (моделі) рухомого майна

 4 — року набуття права власності/року випуску (для рухомого майна)

 5 — загальної площі нерухомого майна (значення вказується в квадратних метрах)

 6 — значення власної частки в загальній площі нерухомого майна (значення вказується як

десятковий дріб)

 7 — відмітки про надання майна в оренду (суборенду), житловий найм (піднайм)

(вказуються позначкою «х»)

Таким чином, фізична особа — підприємець, яка застосовує загальну систему оподаткування, зобов’язана надавати за результатами календарного року податкову декларацію про майновий стан і доходи, в якій поряд із доходами від підприємницької діяльності мають зазначатися інші доходи з джерел їх походження з України та іноземні доходи, у тому числі відомості про нерухоме та рухоме майно.

Фізичні особи, стосовно яких проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи — підприємця за її рішенням, подають податкову декларацію за останній базовий податковий (звітний) період, в якій відображаються винятково доходи від проведення підприємницької діяльності.

 

 

Чи потрібно подавати повідомлення за формою № 20-ОПП, якщо юридична особа придбала транспорт

для потреб відокремленого підрозділу ?

 

Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків (п. 8.4 Порядку № 1588).

Отже, у разі придбання (оренди) юридичною особою транспортного засобу для своїх господарських потреб або потреб відокремленого підрозділу (філії) повідомлення за фор­мою № 20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після придбання (оформлення договору оренди) за основним місцем обліку такої юридичної особи.

У разі придбання (оренди) юридичною особою транспортного засобу для потреб відокремленого підрозділу (філії) у графі «Місце­знаходження об’єкта оподаткування» повідомлення за формою № 20-ОПП зазначається адреса відокремленого підрозділу (філії) за місцезнаходженням транспортного засобу.

Крім того, у разі якщо юридична особа в повідомленні за формою № 20-ОПП уже зазначила транспортні засоби, які перебувають у її власності (оренді), то при наступному придбанні (оренді) або відчуженні транспортних засобів у повідомленні за формою № 20-ОПП зазначаються тільки ті об’єкти, за якими відбулися зміни.

 

Чи може особа керувати підприємством на підставі цивільно-правового договору?

 

Відповідно до ст. 65 Господарського кодексу для керівництва господарською діяльністю підприємства власник (власники) безпосередньо або через уповноважені органи чи наглядова рада такого підприємства (у разі її утворення) призначає (обирає) керівника підприємства, який є підзвітним власнику, його уповноваженому органу чи наглядовій раді.

Керівник підприємства, головний бухгалтер, члени наглядової ради (у разі її утворення), виконавчого органу та інших органів управління підприємства відповідно до статуту є посадовими особами цього підприємства. Статутом підприємства посадовими особами можуть бути визнані й інші особи.

У разі найму керівника підприємства з ним укладається договір (контракт), у якому визначаються строк найму, права, обов’язки і відповідальність керівника, умови його матеріального забезпечення, звільнення його з посади, інші умови найму за погодженням сторін. Керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади й органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами.

Таким чином, можливість здійснення управління підприємством на підставі цивільно-правової або іншої угоди без набуття статусу посадової особи законодавством не передбачено.

Слід зазначити, що при укладенні договору (контракту) з керівником має бути визначено розмір окладу, який не залежить від результатів діяльності підприємства і виплачується за фактично відпрацьований час. Додаткова зарплата (премія, частка доходу тощо) може бути змінною і залежати від отриманих прибутків. У будь-якому випадку заробітна плата директора не може бути меншою за розмір мінімальної заробітної плати, визначеної законодавством.

 

 

Акуальні питання платників податків, які надійшли під час

проведення уБахмутській ОДПІ «Прямої  лінії» на тему:

«Декларування доходів громадян за 2017 год. Надання  адміністративних послуг у Центрі обслуговування  платників  Бахмутскої ОДПІ»

 з в.о. начальника Бахмутскої ОДПІ Косолаповим І. А.

 

Питання: як громадянину отримати довідку продоходи?

 

Відповідь:для отримання відомостей про себе з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків,фізична особа звертається особисто або через уповноважену особу до територіального органу ДФС за місцем свого проживання або за місцем отримання доходів, або за місцезнаходженням іншого об’єкта оподаткування.  Для цього необхідно подати документ, що посвідчує особу та заяву за формою № 10ДР. Скачати заяву в електронному вигляді можно за посиланням: http://dn.sfs.gov.ua/okremi-storinki/arhiv1/125342.html

У разі подання заяви вповноваженою особою необхідно пред’явити довіреність, засвідчену в нотаріальному порядку, на отримання відомостей про джерела доходів або доходи та її копію, а також оригінал і копію документа, що посвідчує особу такого представника.

Контролюючий орган протягом п’яти робочих днів із дня звернення фізичної особи надає відомості з Державного реєстру.

Фізичні особи, які не мають постійного місця проживання в Україні або тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, не отримують доходів, не мають іншого об’єкта оподаткування, можуть звернутися за отриманням відомостей з Державного реєстру до будь-якого контролюючого органу. У такому разі строк видачі відомостей може бути продовжено до десяти робочих днів.

 Для одержання довідки про суми/джерела  виплачених доходів та утриманих податків   громадянам

  потрібно звернутися до Центру обслуговування платників за адресою:. м. Бахмут (м. Артемівськ), вул. Василя Першина  (вул. Комсомольська), 8

Направити запити для отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб- платників податків та отримати відповіді на такі запити, а також підготувати, заповнити та надіслати до контролюючих органів Декларацію про майновий стан і доходи можна  в електронному вигляді за допомогою електронного сервісу ДФС: „Електронний кабінет платника податків” https://cabinet.sfs.gov.ua/

Видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб залишається однією із найбільш запитуваних серед адміністративних послуг відвідувачів Центру. У 2018 році  їх було надано 2061 громадянам.

 

      Питання: яким чином можна отримати необхідну     інформацію щодо подання звітності та сплати податків у Бахмутській ОДПІ?

 

    Відповідь:Для забезпечення комфортних умов для платників податків Бахмутської ОДПІ  функціонує Центр обслуговування платників, у якому надається широкий спектр адміністративних, консультативних та  інформаційних послуг.

Протягом 2018 року  клієнтам Центру обслуговування платників Бахмутської ОДПІ було надано  6057 адміністративних послуг .

 «У  центрі створені всі умови для якісного обслуговування платників. Усе необхідне – консультації, надання адміністративних послуг, проведення звірок, прийом звітності, видача довідок – зосереджене в одному місці. У зонах очікування є місця для заповнення документів та заяв. Там же є зразки заповнених заяв та декларацій, а також інформаційні картки адміністративних послуг», - зазначає  начальник управління обслуговування платників ОДПІ  Михайло Щербина. 

Необхідна відвідувачам інформація розміщується на стендах  і постійно оновлюється.

Координацію та контроль за своєчасним та якісним обслуговуванням, оперативне реагування на проблемні питання, а також надання допомоги відвідувачам у ЦОП здійснює консультант-модератор (контактний телефон 44-59-86).

Центр обслуговування платників надає послуги з понеділка по четвер з 9:00 до 18:00, у п’ятницю – з 9:00 до 16:45, в суботу – з 09.00 до 13.00. Обідня перерва – з 13:00 до 13:45.

В  останній день граничного строку подання податкової звітності час роботи ЦОП продовжується до 20-00 години.

 

            Питання:які способи подання податкової декларації про майновий стан і доходи?

    Податкова декларація подається платниками податків за місцем своєї податкової адреси в один із таких способів (за вибором):

- особисто або уповноваженою на це особою;

- надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

              Звертємо Вашу увагу, що у разі надсилання податкової декларації поштою, платник податку зобов’язаний здійснити таке відправлення не пізніше ніж за п’ять днів до закінчення граничного строку подання податкової декларації, а при поданні податкової декларації в електронній формі, - не пізніше закінчення останньої години дня, в якому спливає такий граничний строк.

              Декларацію Ви маєте надати до ОДПІ у м. Бахмут за адресою:    м. Бахмут, вулиця Василя Першина, 8.

 

Питання:  які граничні строки сплати податкових   зобов’язань, визначених у податковій декларації про майновий стан і доходи?

 

Відповідь: 1. Для фізичних осіб – підприємців (на загальній системі оподаткування) – 19 лютого 2018 року;

2. Для фізичних осіб, стосовно яких проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи (на загальній системі оподаткування), – протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку подання декларації;

3. Для фізичних осіб, що не зареєстровані як фізичні особи – підприємці, та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність – 31 липня 2018 року.                   

Нагадуємо, що підпунктом 168.4.5 пункту 168.4 статті 168 ПКУ встановлено, що фізична особа, відповідальна згідно з вимогами розділу IV Кодексу за нарахування та утримання податку, сплачує (перераховує) його до відповідного бюджету:

а) у разі коли така фізична особа є податковим агентом, зокрема фізична особа – підприємець або особа, яка здійснює незалежну професійну діяльність, – за місцем реєстрації у контролюючих органах;

б) у разі нотаріального посвідчення договорів купівлі-продажу майна резидентами та нерезидентами, посвідчення договорів дарування чи видачі свідоцтв про право на спадщину нерезидентам – за місцем нотаріального посвідчення таких договорів (одержання свідоцтв);

в) в інших випадках – за її податковою адресою.

Інформація про реквізити банківських рахунків для сплати податків відповідно до адміністративно-територіального устрою України оприлюднена на офіційному веб-порталі ДФС в рубриці «Бюджетні рахунки» (sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki).

У разі необхідності платники зможуть отримати безкоштовні консультації і допомогу в заповненні податкової декларації та з інших питань податкового законодавства у Центрі обслуговування платників в приміщенні ОДПІ у м. Бахмут за адресою:    м. Бахмут, вулиця Василя Першина, 8. з понеділка по п`ятницю з 9.00 до 13.00 та з 13.45 до 18.00 (у п`ятницю до 16.45), телефони для довідок: (06274)45986.

  Дякуємо за своєчасно подану декларацію про доходи!

 

 

Донеччина: співробітниками спецпідрозділу «Фантом» знову упереджена  спроба вивезення до непідконтрольної території товарів на суму 

457 тис. гривень

 

Співробітниками управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон АТО ГУ ДФС у Донецькій області спільно зі співробітниками Служби безпеки України в ході проведення заходів в рамках операції "Акциз-2018" поблизу м.Торецьк з метою перевірки був зупинений вантажний автомобіль марки Газель під керуванням мешканця с. Верхньоторецьке Ясинуватського району Донецької області, який рухався до тимчасово непідконтрольної території України.

Під час огляду у кузові транспортного засобу виявлено товари народного вжитку (одяг, взуття, дитячі іграшки в асортименті), а також отруту для щурів загальною вартістю 457 тис. гривень. Виявлені товарно-матеріальні цінності водій намагався перевезти до тимчасовонепідконтрольної території України поза межами визначених дорожніх коридорів.

За вказаним фактом складено протокол про адміністративне правопорушення за ч.1 ст. 204-3 КУпАП (порушення Порядку переміщення товарів до району або з району проведення антитерористичної операції), товарно-матеріальні цінності загальною вартістю 457 тис. гривень вилучено.

 

Завдяки діям спецпідрозділу «Фантом» 45 ювілейних монет залишились на підконтрольній Україні території

 

         На лінії розмежування 05 квітня 2018 року фiскальним нарядом управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон АТО ГУ ДФС у Донецькій області (спецпідрозділ «Фантом») спільно із співробітниками Державної прикордонної служби України, під час проведення заходів, спрямованих на виявлення фактів порушення законодавства України щодо порядку переміщення товарів через лінію зіткнення, виявлено 45 ювілейних монет.

Так, на КПВВ "Майорське" під час огляду особистих речей мешканця м. Горлівка, який рухався через пішохідний перехід, були виявлені ювілейні монети СРСР, України та Росії, які вказаний громадянин намагався приховано перенести до тимчасово непідконтрольної українській владі території.

Правопорушника затримано, та разом із виявленими товарно-матеріальні цінностями було передано до Національної поліції для прийняття рішення відповідно до чинного законодавства.

 

 

На Донеччині зупинено спробу незаконного вивезення до непідконтрольної території електрообладнання

 вартістю 81,5 тис. гривень

 

 

Співробітниками управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон АТО Головного управління ДФС у Донецькій області спільно з працівниками прикордонної служби України під час огляду на КПВВ «Новотроїцьке» автомобілю Mersedes-Benz Vito виявлено електрообладнання (стабілізатори напруги) орієнтовною вартістю 81,5 тис. гривень, які водій - мешканець м. Донецьк, намагався перевезти до тимчасово непідконтрольної українській владі території.

За даним фактом складено протокол про адміністративне правопорушення за ч.1 ст.204-3 КУпАП (порушення Порядку переміщення товарів до району або з району проведення антитерористичної операції), товарно-матеріальні цінності вилучено.

 

 

Легалізація трудових відносин та контроль за дотриманням законодавства під час виплати доходів громадянам – важливі напрямки роботи

фіскалів Донеччини

 

         Днями відбулись чергові зустрічі фахівців Покровсько-Добропільського управління ГУ ДФС у Донецькій області з платниками податків. На цей раз фіскали спілкувались із суб’єктами господарювання, які нараховували та виплачували працівникам заробітну плату у розмірі, меншому за передбачений законодавством рівень мінімальної заробітної плати та/або мають заборгованість по її виплаті. Не залишились без уваги і «болючі» питання легалізації найманої праці.

Посадові особи підприємств в ході діалогу з держслужбовцями мали нагоду розповісти про свої нагальні проблеми та ризики діяльності, отримати фахові консультації з питань податкового законодавства та спільно визначити конструктивні шляхи вирішення питань, які стали предметом зустрічі з податківцями регіону.

Фахівці Покровсько-Добропільського управління провели превентивно-роз’яснювальну роботу із запрошеними щодо необхідності безумовного дотримання роботодавцями законодавства про працю, розуміння ними значення офіційного оформлення трудових відносин та соціальних ризиків для громадян, які не легалізують свою зайнятість.

Працівники фіскального органу наголосили, що легалізація заробітної плати – винятково важлива соціальна проблема. Використовуючи працю людей без належного оформлення документів, роботодавці порушують трудове законодавство, зокрема Кодекс Законів про працю України. При «тіньовій» зайнятості відбувається виплата заробітної плати «у конвертах», що призводить до втрати можливості користування державними гарантіями та трудового стажу при розрахунку розміру пенсії, відсутності внесків до фондів соціального страхування, що унеможливлює соціальний захист працівників.

«Враховуючи наявні ризики порушень законодавства про працю, важливим напрямком нашої роботи є повернення втрачених ресурсів в економіку держави та соціальний захист громадян. На сьогодні фіскальна служба є основним партнером добропорядних підприємців, які мають на меті отримання прибутку шляхом ведення чесного та прозорого бізнесу» - підсумувала проведені зустрічі заступник начальника Покровсько-Добропільського управління – начальник Покровського відділу податку на додану вартість Ірина Малахова.

 

 

В.о. начальника                                                                                      І.А. Косолапов

   

Яндекс.Метрика