Пошук  

   

Рубрики  

   

Рекомендуємо відвідати  

       У 2012 році в міській раді
         запроваджено систему
           управління якістю

   

Увійти/Вийти  

   

Бахмутська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області  інформує!

 

 

З грудня на сайті ДФС оприлюднять

договори про визнання електронних документів

 

На офіційному сайті ДФС у відкритій частині електронного сервісу «Електронний кабінет платника» буде розміщено договори про визнання електронних документів для перегляду та надання платникам можливості подальшого приєднання до договору за основним місцем обліку.

У зв’язку із запровадженням із 01.01.2018 інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» відповідно до наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету» від 14.07.2017 р. № 637 можливість подання Заяви про приєднання до Договору забезпечуватиметься починаючи з 01.01.2018.

З метою створення комфортних умов для доопрацювання розробниками власних програмних забезпечень, а також формування та подання платниками Заяви про приєднання до Договору за формою згідно з наказом Мінфіну «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами» від 06.06.2017 р. № 557 (даліНаказ № 557) електронні формати такої Заяви (а також Повідомлення про надання інформації щодо ЕЦП, Заяви про припинення дії Договору, Повідомлення про припинення дії Договору) розміщено на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр електронних форм документів/Реєстр форм електронних документів (перелік сервісних запитів)».

У період із 01.12.2017 по 01.01.2018 Договори укладатимуться за формою, що діяла до набрання чинності Наказом № 557.

 

У групі ризику для блокування реєстрації

податкових накладних нові товари

 

Упп. 1 п. 6 Критеріївоцінкиступеняризиків, достатніхдлязупиненняреєстраціїПН/РКвЄРПН, затвердженихнаказомМінфінувід13.06.2017 р. № 567, наведено комплексний критерій моніторингу накладних, який складається із трьох субкритеріїв. Один із них стосується питомої ваги товарів із кодами УКТ ЗЕД, віднесених ДФС до групи ризикованих.

Наказом ДФС України від 26.10.2017 р. № 708 Перелік кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД доповнено такими кодами:

·         4301— сировина хутрова (включаючи голови, хвости, лапи та інші обрізки, придатні для використання у виробництві хутрових виробів), крім шкірсировини та шкур товарних позицій 4101, 4102 або 4103;

·         4302 — хутрові шкурки дублені або вичинені (включаючи голови, хвости, лапи та інші частини або обрізки хутрових шкурок), нез’єднані або з’єднані (без додавання інших матеріалів), крім включених до товарної позиції 4303.

 

Максимальну базу нарахування ЄСВ збільшено з 2018

 

Максимальну величину бази нарахування ЄСВ збільшено з 25 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб до 15 розмірів мінімальної заробітної плати, установленої законом. Це сталося завдяки Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» від 03.10.2017 р. № 2148-VIII, що вносить зміни й до Закону про ЄСВ, які набирають чинності із 01.01.2018 р.

 

Про мінімальні гарантії при відрядній оплаті праці

 

Дляпрацівниківізмісячнимиокладами(яківиконуютьмісячнунормупраці) якмінімальнадержавнагарантіямаєдотримуватисямінімальнамісячназарплата, адляпрацівниківізпогодинноюоплатою(годинними тарифними ставками та годинною нормою) — мінімальна зарплата в погодинному розмірі.

Відрядна форма оплати праці передбачає виплату працівникові зарплати за встановленою відрядною розцінкою залежно від кількості одиниць виготовленої ним якісної продукції (обсягу виконаної роботи). Така розцінка визначається шляхом ділення тарифної ставки (окладу), яка відповідає виконуваним роботам, на норму (годинну, денну) виробітку продукції, робіт, послуг.

Отже, якщо відрядна розцінка розраховується виходячи з годинної норми праці, то гарантією є мінімальна заробітна плата в годинному розмірі, якщо з денної — мінімальна місячна заробітна плата.

Відповідні рекомендації містить лист Мінсоцполітики від 06.10.2017 р. № 19585/0/2-17/28.

 

Як унести до ф. № 20-ОПП відомості

про зміну призначення об’єкта оподаткування

 

Уразізмінипризначенняоб’єктаоподаткуванняабойогоперепрофілювання(змінаграфи3 «Типоб’єктаоподаткування») інформаціющодотакогооб’єктаоподаткуваннянадаютьуповідомленнідвомарядками, асаме:

·         в одному рядку зазначають інформацію про закриття об’єкта оподаткування, призначення якого змінюється (до графи 2 уносять значення «6 — закриття об’єкта оподаткування»),

·         у другому — оновлену інформацію про об’єкт оподаткування, який створено чи відкрито на основі закритого (до графи 2 уносять значення «1 — первинне надання інформації про об’єкти оподаткування»),

при цьому ідентифікатор об’єкта оподаткування змінюється (п. 8.5 р. VIII Порядку № 1588).

 

Про особливості виправлення помилок у

декларації з податку на прибуток за минулі роки

 

У разі виправлення помилок в уточнюючій декларації з податку на прибуток (у т.ч. за 2014–2016 рр.) платник податку може не подавати фінансову звітність повторно за умови, якщо показники фінансової звітності, що була подана з декларацією за відповідні звітні періоди, не підлягають виправленню.

У випадку виявлення помилок у фінансовій звітності (у т.ч. за 2014–2016 рр.), яка є додатком ФЗ до декларації, платник податків має подати разом з уточнюючою декларацією виправлену фінансову звітність.

Під час подання уточнюючої декларації в таблиці «Наявність додатків» проставляється позначка про подання додатка ФЗ до декларації та зазначаються відомості про форми фінансової звітності, які були подані/подаються до органу ДФС. Оскільки форма декларації містить обов’язкові для заповнення позначки щодо наявності поданих до декларації додатків — форм фінансової звітності (абз. 11 п. 48.3 ПКУ), то декларація подається після подання фінансової звітності.

Виправлену фінансову звітність платник податків може подати в паперовій формі до контролюючого органу за основним місцем обліку із супровідним листом.

 

Декретні єдинникам I групи розраховуються

з розміру мінзарплати з коефіцієнтом 0,5

 

ФОПи — платники єдиного податку першої групи, які сплачують єдиний внесок у сумі не менш ніж 0,5 мінімального страхового внеску (у 2017 році — 352 грн), мають право на допомогу по вагітності та пологах, але з урахуванням певних особливостей.

Така допомога надається застрахованій особі в розмірі 100% середнього доходу, обчисленого в порядку, установленому Кабміном, і не залежить від страхового стажу. Під час обчислення середнього доходу для розрахунку виплат ураховуються всі види доходу в межах граничної суми місячного доходу, на який нараховуються страхові внески.

Оскільки з 01.01.2017 ФОПи — єдинники першої групи сплачують ЄСВ у сумі не менш ніж 0,5 мінімального страхового внеску, це призвело до неузгодженості зазначеної норми з положеннями ч. 4 ст. 19 та ч. 2 ст. 26 Закону № 1105.

Таким чином, до узгодження зазначених норм єдинники першої групи при розрахунку допомоги по вагітності та пологах використовують розмір мінімальної заробітної плати на 2017 рік із застосуванням коефіцієнта 0,5, а саме — 1600 грн (3200 х 0,5).

Середній дохід для розрахунку допомоги по вагітності та пологах обчислюється на підставі відомостей, що включаються до звіту про суми нарахованого доходу та суми нарахованого єдиного внеску, що подається до ДФС України.

Тому розрахунок допомоги по вагітності та пологах підприємцям першої групи єдиного податку необхідно здійснювати з розміру мінімальної заробітної плати на 2017 рік із застосуванням коефіцієнта 0,5. У разі несплати ЄСВ у строки, визначені ч. 8 ст. 9 Закону про ЄСВ, матеріальне забезпечення, виплачене з розміру 0,5 розміру мінімальної заробітної плати, підлягатиме поверненню.

 

Єдинник перевів свої кошти на інший власний рахунок:

чи буде дохід

 

Оподатковуванікоштиєприбуткомпідприємства, тобтовласнимикоштамиплатникаєдиногоподаткуІІІгрупи— юридичноїособи, якілишаютьсяврозпорядженніпідприємства.

Отже, кошти, які після оподаткування переведені з рахунка платника єдиного податку ІІІ групи — юридичної особи на рахунок цього ж платника в іншому банку, не підлягають повторному обкладенню єдиним податком.

 

Відповідальністьза нереєстрацію платником ПДВ

 

Для реєстрації платником ПДВ за своїм місцезнаходженням (місцем проживання) подається реєстраційна заява платника ПДВ за формою № 1-ПДВ. Це потрібно зробити не пізніше 10 числа календарного місяця, що настає за місяцем, у якому вперше досягнуто обсягу оподатковуваних операцій із постачання товарів/послуг понад 1 млн грн.

Отже, у разі здійснення операцій із постачання товарів/послуг, що підлягають обкладенню ПДВ, якщо їх загальний обсяг протягом останніх 12 календарних місяців перевищує 1 млн грн, необхідно подати до контролюючого органу за своїм місцезнаходженням реєстраційну заяву платника ПДВ за формою № 1-ПДВ і зареєструватися як платник ПДВ в обов’язковому порядку.

Особа, яка підлягає обов’язковій реєстрації як платник ПДВ, але не подала реєстраційну заяву, несе відповідальність за ненарахування або несплату ПДВ на рівні зареєстрованого платника ПДВ без права нарахування податкового кредиту й отримання бюджетного відшкодування.

 

ФОП — військовий пенсіонер: чи сплачувати ЄСВ?

 

Фізичніособи— підприємці(далі– ФОП), втомучисліті, якіобралиспрощенусистемуоподаткування, звільняютьсявідсплатизасебеєдиноговнескуназагальнообов’язковедержавнесоціальнестрахування(далі— ЄСВ), якщовониєпенсіонерамизавікомабоінвалідамитаотримуютьвідповіднодозаконупенсіюабосоціальнудопомогу(частина4 ст4 ЗаконуУкраїнивід08.07.2010 № 2464-VI «Прозбіртаоблікєдиноговнескуназагальнообов’язковедержавнесоціальнестрахування»).

Абзацом першим ст. 1 Закону України від 09.04.1992 №2262-XII «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» зі змінами та доповненнями (далі — Закон № 2262) передбачено, що особи офіцерського складу, прапорщики і мічмани, військовослужбовці надстрокової служби та військової служби за контрактом, особи, які мають право на пенсію за Законом № 2262, за наявності встановленої цим Законом вислуги на військовій службі, службі в органах внутрішніх справ і в державній пожежній охороні, службі в Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, в органах і підрозділах цивільного захисту, податкової міліції, Державної кримінально-виконавчої служби України мають право на довічну пенсію за вислугу років.

Отже,ФОП, яким призначено пенсію за вислугу років відповідно до Закону № 2262, не є пенсіонерами за віком і зобов’язані нараховувати та сплачувати ЄСВ на загальних підставах.

 

Понад 300 заходів із запобігання корупції проведено

внутрішньою безпекою ГУ ДФС у Донецькій області

 

Сьогодні забезпечення дієвих заходів із запобігання, попередження та профілактики службових правопорушень є найважливішим та пріоритетним напрямком діяльності всіх підрозділів ДФС у Донецькій області. Основна робота у цьому напрямі проводиться спеціалізованим підрозділом – управлінням внутрішньої безпеки територіальних органів ДФС у Донецькій області (УВБ). Так, впродовж січня-жовтня поточного року ними проведено 332 профілактичні заходи (лекції, бесіди) в структурних підрозділах фіскальної служби Донеччини з метою запобігання корупційних дій та порушень законодавства України у сфері службової діяльності.

Робота співробітників УВБ не обмежується виключно самими профілактичними та роз’яснювальними заходами. Важливим напрямком роботи залишається проведення заходів з викриття причетності працівників до корупційних діянь. Так, протягом 2017 року УВБ проведено 20 службових перевірок, 2 службових  розслідування та 5 тематичних перевірок стосовно працівників органів ДФС Донецької області.

За матеріалами УВБ правоохоронними органами стосовно співробітників фіскальної служби складено 2 адміністративних протоколи про скоєння корупційного правопорушення, до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості та розпочато 10 кримінальних проваджень.

За матеріалами проведення тематичних перевірок, відповідно до вимог Закону України «Про державну службу» трьох працівників ГУ ДФС у Донецькій області притягнуто до дисциплінарної відповідальності.

 Важливим напрямком роботи УВБ є і реалізація заходів із запобігання призначенню на посади в органи ДФС осіб, які своїми діями або вчинками можуть дискредитувати імідж служби. З цією метою протягом 2017 року проведено перевірки 90 кандидатів на працевлаштування.

Нагадуємо, що з метою оперативного опрацювання інформації від громадян та суб'єктів господарювання щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників ДФС України, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також для вирішення інших суперечливих питань, які виникають у процесі адміністрування податків або під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України, діє антикорупційний сервіс ДФС України «Пульс» (телефон сервісу: 0-800-501-007, напрямок «4»).

 

Донецька митниця ДФС збільшила

зовнішньоторговельний обіг до 3,6 млрд доларів

 

За результатами роботи Донецької митниці ДФС зовнішньоторговельний обіг протягом десяти місяців поточного року збільшився в порівнянні з відповідним періодом минулого року на 24% та досяг більше 3,6 млрд доларів.  Експортні операції проводились із 81 країною світу на загальну суму 2,4 млрд доларів. Слід зазначити, що  у січні-жовтні 2017 року значно збільшився обсяг зовнішньоторговельних операцій, пов’язаних саме із ввезенням товарів на митну територію України.

Товарообіг у імпортному напрямку збільшився не тільки у вартісному вимірі, який становить 881 млн дол. проти 531 млн дол. минулого року, а і ваговому – більше 4,6 млн т вантажів проти 3,6 млн т торічних. Імпортуються товари в Донецький регіон із 72 країн світу. Залишається позитивним сальдо зовнішньоторговельного балансу, яке складає майже 1,9 млрд доларів.

Крім того, спостерігається позитивна тенденція щодо збільшення загальної активності суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності. За 10 місяців 2017 року в Донецькій митниці оформилиоперації 674 особи, що на 22% більше, ніж за той же період 2016 року.При цьому поступово збільшується і кількість активно працюючих суб’єктів, що здійснюють операції з товарами. Доля тих, хто здійснив 100 та більше оформлень протягом року зросла на 11%. Серед учасників зовнішньоекономічної діяльності 41% - ті, що експортували товари, 45% – імпортерів, 14% –здійснювали як експортні, так і імпортні операції. Основними імпортерами товарів традиційно виступають найпотужніші підприємства регіону, що в переважній більшості є і експортерами готової продукції.

Протягом січня-жовтня 2017 року в Донецькіймитниці оформлено майже 42,5 тис. митних декларацій всіх типів. З них експортних декларацій - 28,5 тис. шт., імпортних  - 7,8 тис. шт., решта митних декларацій оформлена в інших митних режимах. Щомісячна кількість оформлень коливалась на рівні 3,5- 4,94 тис. митних декларацій.

 

На Донеччині  співробітники спецпідрозділу «Фантом»

вилучили партію контрафактних цигарок майже на 600 тис. гривень

 

У Донецькій області співробітники управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон АТО Головного управлінняДФС у Донецькій області («Фантом»)спільно з військовослужбовцями, співробітниками СБУ і патрульної поліції вилучили велику партію сигарет, обклеєних марками акцизного податку України з ознаками фальсифікації.

Так, в «сірій зоні» поблизу лінії зіткнення між смт. Верхньоторецьке та м. Горлівка виявлено автомобіль «Газель», власником якого є житель м. Макіївка. Під час огляду автомобіля було виявлено 18,3 тис. пачок сигарет «Marlboro», обклеєних марками акцизного податку Україниз ознаками підробки. Зазначені тютюнові вироби загальною вартістю 592 тис. грн вилучено  з незаконного обігу.

За даним фактом розпочато кримінальне провадження за ч.1 ст. 204 Кримінального кодексу України (незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів).

Слідчі дії тривають.

 

На Донеччині ліквідовано незаконний канал переміщення товарів

 

Співробітниками управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон АТО Головного управління ДФС у Донецькій області («Фантом») у ході проведення спільних заходів із військовослужбовцями 95 окремої десантно-штурмової бригади Збройних сил України, співробітниками спецпідрозділу «Рись» Служби безпеки України, військової контррозвідки СБУ, полку поліції спеціального призначення «Дніпро-1» упереджено незаконне переміщення через лінію розмежування поза межами встановлених дорожніх коридорів крупної партії товарно-матеріальних цінностей.

Під час перевірки оперативної інформації у «сірій зоні» в Ясинуватському районі Донецької області на відстані 300 метрів до позицій незаконних збройних формувань так званої «ДНР» встановлено місце накопичення товарно-матеріальних цінностей, які в подальшому незаконно переміщувались на тимчасово неконтрольовану територію.

Під час огляду складського приміщення виявлено значну кількість дрібної побутової техніки, мережевого обладнання, канцелярських товарів, поліграфічної продукції та інше. Загалом виявлено до 300 найменувань товарів. Загальну вартість вилученого майна оцінено у 2,3 млн гривень.

Встановлено, що протиправною діяльністю займався 32-річний чоловік, який зареєстрований на тимчасово непідконтрольній території.

Відносно правопорушника складено  адміністративний  протокол  за  ч.1 ст.204-3 КУпАП (порушення порядку переміщення товарів до району або з району проведення антитерористичної операції). Санкція статті передбачає конфіскацію вилучених товарів.

Наразі вся партія товарно-матеріальних цінностей вилучена. Матеріали адмінпровадження направлено до суду.

 

 

Донеччина: на 22% зросла сплата податку на доходи фізичних осіб порівняно з минулим роком

 

За десять місяців 2017 року приріст надходжень податку на доходи фізичних осіб у порівнянні з відповідним періодом минулого року до зведеного бюджету країни склав 22%. З початку року мешканці Донеччини сплатили понад 6,8 млрд грн зазначеного податку, що на 1,2 млрд грн більше, ніж торік. 

Податок на доходи фізичних осіб традиційно є лідером у наповненні місцевих бюджетів, його питома вага від загальних надходжень становить 67%. Так, з початку року місцеві бюджети отримали понад 5,1 млрд грн цього податку. За рахунок цих коштів фінансуються заходи держави в соціальній сфері. Саме тому  Головне управління ДФС у Донецькій області наголошує, що працюючі мешканці територіальних громад повинні бути зацікавлені в легальній оплаті праці. Адже стан фінансового забезпечення соціально-економічних програм на місцевому рівні найбільше залежить від рівня сплати податку на доходи фізичних осіб. 

До державного бюджету надходження за січень-жовтень 2017 року склали 1,7 млрд грн, що перевищує показники 2016 року на 307 млн гривень.

Значне підвищенні рівня надходжень податку на доходи фізичних осіб до бюджетів всіх рівнів, насамперед, зумовлено проведенням комплексу заходів фіскальної служби Донеччини, направлених на легалізацію трудових відносин.

Шановні роботодавці, подбайте про соціальну захищеність ваших працівників і пам’ятайте, що бізнес повинен бути не тільки успішним, але й соціально-відповідальним!

 

Власники нерухомості Донеччини поповнили місцеві бюджети на 52 мільйона гривень

 

За десять місяців 2017 року до місцевих бюджетів Донецької області надійшло 52,1 млн грн податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Рівень надходжень минулого року перевищено майже на 20 млн гривень.

На Донеччині нараховується понад 1,8 тисяч платників-юридичних осіб, які володіють 8 тисячами об’єктів нерухомості. Відповідно до поданих підприємствами податкових декларацій з податку на нерухоме майно річна сума нарахувань складає 63,1 млн грн, що на 8,6 млн грн більше у порівнянні з показниками 2016 року. За січень-жовтень 2017 року юридичні особи вже сплатили 43,8 млн гривень.

Внесок платників - фізичних осіб протягом десяти місяців поточного року – 8,3 млн гривень, що удвічі перевищує надходження відповідного періоду минулого року. Нагадуємо, що громадяни сплачують податок у 2017 році за минулий рік за ставками і з урахуванням пільг 2016 року.

Слід зазначити, що майже 40% від усіх надходжень податку на нерухоме майно по Донецькій області забезпечили платники Маріупольської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області. Їх цьогорічний внесок вже склав більш ніж 20,3 млн гривень. Значний рівень сплати податкових зобов’язань за нерухомість забезпечили також платники м. Слов’янськ та Слов’янського району – 5,7 млн грн, м. Бахмут та Бахмутського району – 5,3 млн грн та м. Покровськ і Покровського району – 4,5 млн гривень.

 

Митники Донеччини зібрали на ремонт доріг майже 647 млн гривень

 

Для Донецького регіону, як і для переважної більшості областей України, багато років болючим залишається питання якості, та, навіть, і наявності доріг. З січня цього року в Україні діє безпрецедентна програма розвитку інфраструктури регіонів. Нагадаємо, що в рамках цього «дорожнього експерименту» 50% від суми перевиконання митницями індикативних показників доходів Державного бюджету України за загальним фондом, зараховується до спеціальних фондів обласних бюджетів.

Донецькі митники доклали значних зусиль для покращення автошляхів області. За результатами роботи Донецької митниці ДФС у січні-листопаді 2017 року перевиконання доведених ДФС індикативних показників надходжень склало більше 2 млрд гривень. На спеціальні рахунки Донецької обласної адміністрації протягом січня – жовтня 2017 року на ремонт та реконструкцію доріг Донеччини державною казначейською службою  направлено майже 647 млн гривень.

Донецька митниця ДФС висловлює щиру вдячність всім учасникам зовнішньоекономічної  діяльності  та сподівається на подальшу співпрацю заради розвитку нашого регіону.

 

 

В. о.  начальника

Бахмутської ОДПІ

ГУ ДФС у Донецькій області                                                                                                   І.А. Косолапов

   

Яндекс.Метрика