Пошук  

   

Рубрики  

   

Рекомендуємо відвідати  

       У 2012 році в міській раді
         запроваджено систему
           управління якістю

   

Увійти/Вийти  

   

 

ПЛАН

основних заходів загального відділу Соледарської

міської ради на 2017 рік

з/п

Назва заходу

Термін

проведення

1.

Надання адміністративних послуг

 

Вівторок, четвер

2.

Забезпечення ведення діловодства у міській раді

 

Протягом року

3.

Організація роботи з розгляду звернень громадян

Щоденно

4.

Організація роботи з архівними документами

Протягом року

5.

Контроль за виконанням розпорядчих документів як вищих органів, так і власних рішень міської ради, виконкому і розпоряджень міського голови 

Щокварталу

6.

Реєстрація вхідної кореспонденції та здійснення контролю за її виконанням

Протягом року

Щоденно

7.

Організація виїзних прийомів керівництвом міської ради  (за окремим графіком)

1 раз на квартал

8.

Забезпечення функціонування «Прямої лінії», телефону довіри, особистого прийому громадян міста керівництвом міської ради, «Дні контролю» ( за окремим графіком )

щотижня

9.

Організаційно –технічне забезпечення апаратних нарад за участю міського голови

Щотижня (п’ятниця)

10.

Засідання постійно діючої комісії виконкому по розгляду звернень громадян

третій четвер щомісяця

11.

Підготовка засідань виконкому міської ради (згідно з затвердженими планами)

щомісяця

12.

Складання звітів та аналітичних довідок у межах повноважень відділу

Протягом року

 

13.

Перевірка стану роботи комунальних підприємств, бюджетних організацій міста із зверненнями громадян (відповідно до квартальних планів роботи) 

Березень, серпень

14.

Проведення моніторингу процесу надання послуг (анкетування)

Протягом року

 

15.

Оприлюднення в засобах масової інформації на веб-сайті Соледарської міської ради діяльності відділу з організації роботи зі зверненнями громадян

1 раз на півріччя

 

 

   

Яндекс.Метрика