Пошук  

   

Рубрики  

   

Рекомендуємо відвідати  

       У 2012 році в міській раді
         запроваджено систему
           управління якістю

   

Увійти/Вийти  

   

ВІДДІЛ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ЗВІТНОСТІ

 

Поштова адреса:вул.Паркова, 3-А, м.Соледар,

                             Донецька область, 84545

 

Довідкові дані:тел.факс: (0627)442065, тел. 442068

                           E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Графік роботи:  понеділок – четверг -  8.00 - 17.00

                             п’ятниця                        8.00 - 15.45

                             перерва                         12.00 – 12.45

 

Графік прийому громадян:щоденно

 

 

Основні функції відділу:

 

1. Забезпечення реалізації державної бюджетної політики на міському рівні.

2. Складання проекту міського бюджету і подання його на розгляд виконкому міської ради та подальшого затвердження міською радою.

3. Здійснення контролю за виконанням доходної та видаткової частин бюджету , за використанням цільових фондів, утворених міською радою, а також інших норм чинного законодавства в межах наданих повноважень.

4. Ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності бюджетної установи та складення звітності.

5. Відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції i результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами.

6. Забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов’язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності.

7. Забезпечення контролю за наявністю i рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів i кошторисів.
         8. Підтримка в актуальному стані системи управління якістю , забезпечення надійного і результативного функціонування її процесів, прозорості, підвищення її результативності та задоволеності суб’єктів територіальної громади.

 

Структура відділу:

 

Начальник відділу – Мироненко Оксана Юріївна

Спеціаліст – економіст – Малінова Ніна Володимирівна

Спеціаліст – бухгалтер – Мартинова Анастасія Павлівна

Спеціаліст – бухгалтер – Єфремова Олена Генадіївна

 

Перелік адміністративних послуг, що надаються:

1)видачі довідок про заробітну плату для обчислення пенсії;

2) видача довідок про підтвердження трудового стажу;

3) видача довідок про заробітну плату для отримання кредиту;

4) видача довідки про доходи;

5) видача довідки про середню заробітну плату (доход) (для розрахунку виплат на випадок безробіття).

 

 

Видача довідок: щоденно

   

Яндекс.Метрика